Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شبکه تلویزیونی در ایتالیا مدعی شده است که سرمربی سابق اینتر با آبی‌پوشان تهران قراردادی دو ساله بسته است. ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرده است که آندره‌آ استراماچونی، سرمربی سابق تیم‌های فوتبال اینتر، اودینزه و اسپارتاپراگ جمهوری چک، با باشگاه استقلال قراردادی دو ساله بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش اسکای، مذاکره استقلال با استراماچونی از تقریباً یک ماه پیش آغاز شده است و اکنون این رسانه مدعی شده که مذاکرات طرفین ثمربخش بوده و قراردادی میان آنها منعقد شده است. این قرارداد دو ساله است و امکان تمدید آن برای سال سوم از سوی باشگاه استقلال وجود دارد. همچنین به موجب این قرارداد استراماچونی در هر سال 1.6 میلیون یورو از استقلال حقوق خواهد گرفت.

استراماچونی 43 ساله که بیش از همه به خاطر دوران مربیگری‌اش در اینتر و اودینزه شناخته می‌شود، در سال‌های اخیر بیشتر در اروپای شرقی مشغول به کار بوده و یک دوره هم در تیم پاناتینایکوس یونان مربیگری کرد.

اعلام رقم قرارداد و زمان آمدن استراماچونی به استقلال

در همین حال دی‌مارتزیو در سایت شخصی خود جزئیات بیشتری از قرارداد استراماچونی با استقلال ارائه کرده و نوشته که این قرارداد با وساطت شخصی به نام فدریکو پاستورلو به امضای طرفین رسیده است. وی همچنان اعلام کرده که اولین جلسه میان نمایندگان باشگاه استقلال و استراماچونی ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) امسال صورت گرفته است و پس از آن هم جلسه‌ای دیگر میان آنها در شهر استانبول برگزار شده است.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت شبکه‌سازی میان مراکز نوآوری و کارآفرینی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم در اولین گردهمایی مراکز نوآوری دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری، مراکز نوآوری و کارآفرینی را از ارکان اصلی جامعه فناور کشور دانست که به خاطر ساختار چابک و رویکرد هدفمندشان، برطرف‌کننده خلاء در مراحل ابتدایی تا میانی در اجزاء مختلف فناوری کشور هستند.
سجاد محمدعلی نژاد گفت: انواع مختلف مراکز نوآوری و کارآفرینی برای پوشش مدل‌های مختلف خلق فناوری و پاسخ به نیازها، در حال شکل‌گیری و ارائه خدمات - به ویژه خدمات با ارزش افزوده بالا - به تمامی کنش‌گران در زیست‌بوم فناوری و نوآوری هستند.
وی افزود: این مراکز در حال حاضر به منظور حمایت از کسب‌وکار‌های فناورانه و خلاقانه، به ایجاد پیوندی هدفمند میان کارآفرینان، دانشجویان، دانش‌آموختگان و مراکز تحقیقاتی آموزشی و صنعتی می‌پردازند ولی برای کمک به خلق فناوری‌های جدید و حل چالش‌های چند بعدی و یافتن پاسخ‌های حل یک مسئله در فناوری‌های دیگر، نیاز به شبکه شدن با یکدیگر دارند.
معاون وزارت علوم تأکید کرد: مراکز نوآوری و کارآفرینی در صورت حرکت به سمت تأمین بخشی از نیاز‌های زنجیره‌های ارزش، مورد حمایت ویژه معاونت فناوری و نوآوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار می‌گیرند.  

دیگر خبرها

  • وقتی اسکای نیوز ناامید شد
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • ضرورت شبکه‌سازی میان مراکز نوآوری و کارآفرینی
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند