Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

آقای آبه حق دارد مبهوت شود، زیرا می‌بیند از یک‌سو آمریکا بزرگ‌ترین تحریم‌ها را اعمال کرده و موضع ایران در این زمینه به فرمایش رهبر انقلاب استقامت است و بیان «جنگ اقتصادی» نشانه مقابله با آمریکا و اذناب آن با ایران است و از سوی دیگر مسئولان سیاسی به دولت فشار می‌آورند تا معیشت بهتر برای مردم را فراهم آورند و دولت هم بودجه خود را خیلی عادی به مجلس تقدیم و مجلس هم خیلی عادی‌تر آن را تصویب می‌کند و هیچ‌چیز تغییر نمی‌کند و هیچ نشانه‌ای از اعمال سیستم‌های جدید برای مقابله نیست و اسراف و تبذیر همچنان در کشور در جریان است و در یک تعطیلی چندروزه هشت‌میلیون از مردم با اتومبیل‌های شخصی به مسافرت‌هایی می‌روند و راه سه‌ساعته را در 10 ساعت می‌پیمایند و آب و برق و گاز و بنزین را مسرفانه به‌هدر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

...شاید بخواهد بیاید یک پروژه تحقیقاتی در این زمینه تشکیل دهد یا همه اینها را دلیلی برای تمایل ایران به یک اقتصاد اسراف‌کارانه بداند و فکر کند وقتی ایران در این شرایط چنین چراغ‌سبز می‌دهد حالا ما هم از این نمد برای خود کلاهی دست‌وپا کنیم تا عقب نیفتیم.
آقای آبه حق دارد به تحقیق بنشیند، زیرا در فضای مجازی می‌بیند یک یا چند یا چندین سایت، بزرگ‌ترین اهانت و بدترین القاب را به رئیس‌جمهوری قانونی منتخب مردم و تأییدشده ازسوی رهبر انقلاب می‌دهند و وزیرخارجه را خائن و وطن‌فروش خطاب می‌کنند و آب از آب تکان نمی‌خورد و برخی روزنامه‌ها پا را فراتر می‌گذارند و بهتان‌های ناروا می‌زنند.
البته آقای آبه برخی چیزها را نمی‌داند وگرنه بیشتر مبهوت می‌شد و شاید از پروژه تحقیقاتی خود دست می‌کشید. آقای آبه نمی‌داند که در قرآن ناسزاگفتن حتی به بت‌های پرستیده‌شده منع شده است و مولی علی‌(ع) در جنگ صفین سربازان را از ناسزاگفتن منع کرد، درحالی‌که در ایران برخی سیاسیون ما هم به یکدیگر ناسزا می‌گویند. 
حتما آقای آبه می‌داند که مذاکره برای مذاکره نیست، بلکه برای به‌نتیجه‌رسیدن است. وقتی حاصل چند سال مذاکره و امضای نتیجه مذاکرات به‌جای وفای به عهد و اجرا ازسوی یک فرد به هوا می‌رود، دیگر مذاکره چه حاصلی دارد؟ زیرا این دور تسلسل مذاکره- جرزدن پایان نخواهد داشت. او این درک را از طرف ما دریافت می‌کند اما ظواهر و شواهد سردرگمش خواهد کرد. 
 

   

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین

رئیس‌جمهور اوکراین از اقدام کشورهای غربی در ارائه کمک سریع به رژیم صهیونیستی اسرائیل بعد از حمله تلافی‌جویانه ایران انتقاد کرده و ابراز تعجب کرد که "چرا چنین برخورد قاطعی با اوکراین که در حال جنگ با روسیه است، نمی‌شود". - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در مصاحبه با هوگو تراورز، وبلاگ نویس معروف فرانسوی، از این مسئله شکایت کرد که کشورهای غربی بدخواهانه برخورد می‌کنند، زیرا بعد از حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل، سریعاً به تل آویو کمک کردند، اما در رابطه با اوکراین که در حال جنگ با ارتش  روسیه است، چنین حمایتی را از خود نشان نمی‌دهند.

زلنسکی با اعتراف به این واقعیت که از زمان تشدید درگیری‌ها در خاورمیانه، توجه کمتری به اوکراین شده، افزود: «اگر کشورها به تنهایی به اوکراین کمک نکنند زیرا می‌ترسند که به درگیری نظامی با روسیه کشیده شوند، این بدان معناست که آنها واقعاً از روسیه می‌ترسند. و اگر غربی‌ها چنین کمکی را به اسرائیل ارائه کنند، این بدان معناست که آنها مطمئن هستند که جنگی با ایران رخ نخواهد داد. و این برخورد آنها یک وضعیت متناقض و بدخواهانه  است.»

رئیس‌جمهور اوکراین افزود که از نحوه کمک متحدان غربی به تل آویو شوکه شده  و  بسیار متعجب است که "چنین برخورد قاطعی با اوکراین نمی‌شود".

زلنسکی همچنین از این مسئله انتقاد کرد که اسرائیل از حمایت‌های غرب برخوردار است، در صورتی که بخشی از ائتلاف آتلانتیک شمالی نیست. به گفته او، هر چه رسانه‌های غربی به کی‌یف کمتر توجه کنند، شهروندان این کشور نیز کمتر به آن توجه می‌کنند. و این منجر به "مسئولیت کمتر از سوی رهبران سیاسی" شده و کاهش کمک‌ها را در پی خواهد داشت.

زلنسکی بار دیگر رد نکرد که ممکن است حاضر به مذاکره با روسیه شود

رئیس جمهور اوکراین در این مصاحبه همچنین احتمال مذاکره با روسیه برای حل مناقشه را رد نکرد. او در این باره توضیح داد: ما سندی برای حل همه مسائل با چشم انداز خود آماده خواهیم کرد و  زمان مناسبی را برای انتقال این سند به مسکو و بحث در مورد آن انتخاب خواهد یافت.

در این رابطه، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که هیچ دورنمای روشنی در مورد موضوع مذاکرات بین مسکو و کی‌یف وجود ندارد، زیرا رهبری اوکراین چنین احتمالی را رد می کند.

او در واکنش به سخنان ولادیمیر زلنسکی در مصاحبه با هوگو تراورز که احتمال مذاکره با روسیه برای حل مناقشه را رد نکرده، اینگونه توضیح داد: این ادعا مسلماً غیر واقع بینانه است، چرا که کی‌یف قصد دارد به همراه کشورهای غربی ابتدا سندی را در مورد حل و فصل همه مسائل بر اساس دیدگاه خود تهیه کند و بعد آن را به مسکو انتقال دهد،  چنین اقدامی برای طرف روسی قابل قبول نخواهد بود.

پسکوف افزود: «کی‌یف به طور رسمی امکان هرگونه مذاکره با مسکو را رد می‌کند و هیچ دورنمایی در این زمینه وجود ندارد. بنابراین عملیات ویژه نظامی ادامه خواهد داشت.»

وی همچنین یادآور شد که رئیس جمهور ولادیمیر پوتین پیش از این بارها آمادگی روسیه برای حل مسالمت‌آمیز مسئله اوکراین را اعلام کرده است، با این حال، این یک ابتکار صلح نیست، بلکه صرفاً اعلام مواضع مسکو است.

تأکید کرملین بر عدم‌تغییر روند درگیری نظامی در اوکراینتاکید کرملین بر ادامه برنامه توسعه روسیه با وجود جنگدیدگاه پوتین درباره کنفرانس صلح سوئیس/ وضعیت مرزهای بلاروس

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین
  • واکنش وزیرخارجه به تصمیم اروپا علیه ایران
  • آمریکا و اوکراین مذاکره درباره توافق همکاری امنیتی را آغاز کردند
  • زلنسکی و احتمال مذاکره با روسیه!
  • سرکوب زن حامی فلسطین در کانادا | ببینید
  • میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • رئیسی : میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشار ها مقاومت کردیم
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • رئیسی: ایران میز مذاکره را ترک نکرد و در برابر فشارهای آمریکایی‌ها گزینه مقاومت را برگزید
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم | شاهد رشد ۶ درصدی اقتصاد ایران هستیم