Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوان سابریست کشورمان از صعود به جدول ۱۶ نفره مسابقات قهرمانی آسیا باز ماندند. ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در نخستین روز از مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در توکیوی ژاپن و در جدول 32 نفره سابر بانوان نجمه سازنجیان 15 بر 11 مغلوب نماینده کره شد، فائزه رفیعی 15 بر 4 برابر حریف ژاپنی شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیانا باقرزاده نیز 15 بر 8 برابر شمشیرباز قزاقستان شکست خورد و از صعود باز ماند.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا فردا در سابر انفرادی مردان و اپه انفرادی بانوان پیگیری می‌شود.

شمشیربازی قهرمانی آسیا| حذف تک‌نماینده فلوره مردان/ صعود بانوان سابر به جدول 32 نفره

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شمشیربازی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شمشیربازی ایران شمشیربازی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاطمه مجلل هم المپیکی شد

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ امروز در آخرین روز مسابقات در چونگجو کره جنوبی دنبال می شود.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با سه ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور داشت.

در ادامه رقابت ها فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در فینال این رقابت با حریفانی از ویتنام، فیلیپین، ژاپن، ازبکستان و سنگاپور رقابت کرد و با زمان۷:۳۷.۰۷ دقیقه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و با کسب مدال برنز مسابقات جواز حضور در المپیک را بدست آورد. در این رقابت نمایندگان ازبکستان و ژاپن اول و دوم شدند.

دیگر خبرها

  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • درخشش تیم بانوان سمنان در مسابقات کوراش کشور
  • آغاز به کار «النی» با بسکتبال بانوان در مسابقات دیویژن B آسیا
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • تاریخ سازی تیم دونفره زنان قایقرانی با کسب سومین سهمیه المپیک