Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (پنجشنبه بیست و سوم  خردادماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

راننده متواری منجر به فوت کارگر شهرداری آبادان دستگیر شد

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان  گفت:روز چهارشنبه شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس تماس گرفته و از وقوع تصادف منجر به فوت در چهل متری ذوالفقاری خبر دادند که در این راستا عوامل انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی بلافاصله در محل تصادف حضور یافتند و ضمن حفظ صحنه تصادف اقدامات لازم را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه راننده خودرو پژو وانت پس از تصادف متواری شده بود وهیچ شماره یا سرنخی از وی در اختیار نبود؛ تیم‌های عملیاتی پلیس با انجام اقدامات فنی و بررسی صحنه تصادف تلاش گسترده‌ای را در جهت دستگیری وی آغاز کردند.

فرمانده انتظامی آبادان افزود: تیمی از ماموران کلانتری ۱۸ذوالفقاری به سرپرستی شخص رئیس کلانتری با بررسی‌های صورت گرفته و تحقیقات بعمل آمده پیرامون موضوع سرنخ‌هایی از محل اختفاء متهم فراری در یکی از مناطق این شهرستان بدست آمد تا اینکه در یک عملیات پلیسی توسط عوامل انتظامی دستگیر گردید که در بازجویی با پلیس علت فرار خود را ترس اعلام کرده است.

تقی زاده در خاتمه گفت: متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

دستگیری سارق خودرو توسط پلیس آبادان

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده  انتظامی آبادان گفت: در پی وقوع ۴ فقره سرقت خودرو  در شهرستان آبادان موضوع به طور ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره آگاهی این فرماندهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی  موفق شدند سارق خودروها را شناسایی و پس از هماهنگی بامرجع قضایی در یک اقدام ضربتی  وی را دستگیر و در بازرسی از منزل شخصی تعداد یکدستگاه موتور متعلق به خودرو پرشیا و قطعات بدنه خودرو۲۰۶کشف نمایند متهم به همراه اموال مکشوفه جهت ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

فرمانده  انتظامی آبادان ادامه داد:متهم در بازجویی با پلیس به۳فقره سرقت خودرو اعتراف کرد وشب گذشته ۲دستگاه دیگر از خودروهای سرقتی که هر ۲پراید بوده با همکاری متهم کشف وبه مقر پلیس انتقال شد .

سرهنگ تقی زاده گفت: متهم از طریق مرجع قضایی راهی زندان شد .

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو

سرهنگ  اردشیر نادری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه در محدوده خیابان " بخارایی " تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودرو پراید با دو نفر سرنشین مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد که نهایتا با اجرای طرح مهار خودرو متوقف شد و متهمان قصد متواری شدن را داشتند که با آمادگی ماموران پلیس، مهار و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی اولیه از خودرو سارقان، تعداد چهار عدد باطری، دو عدد رینگ و لاستیک، دو عدد جک خودرو، یک عدد جعبه ابزار و یک عدد زنجیر چرخ کشف و ضبط شد.

سرهنگ نادری خاطرنشان کرد: سارقان به کلانتری منتقل شدند و پس از تحقیقات فنی مشخص گردید که سارقان دارای سوابق متعدد سرقت می‌باشند و و اموال کشف شده را به تازگی سرقت کرده بودند.

سرهنگ نادری به شهروندان توصیه نمود: برای بالا بردن امنیت خودرو در صورت امکان آن را در پارکینگ پارک نموده و از دزدگیر و لوازم امنیتی استاندارد استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد