Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@10:02:18 GMT

کاخ‌سفید ترامپ به حراج گذاشته شد! + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۴۲۷۲

کاخ‌سفید ترامپ به حراج گذاشته شد! + تصاویر

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت روزنامه سان، عمارت ۶ هکتاری واقع در گرینویچ در ایالت کنتیکت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و همسر اولش ایوانا در آن زندگی می‌کردند، هم اکنون با ۲۹ درصد زیر قیمت به حراج گذاشته شده است.

این عمارت اعیانی که شباهت زیادی به کاخ سفیدی که رئیس جمهور آمریکا هم اکنون در آن زندگی می‌کند، دارد نخستین بار در سال ۲۰۰۹ با قیمت ۵۰ میلیون دلار به فروش گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالکان کنونی این عمارت به نام‌های «رابرت استرنبرگ» و همسرش «سوزان»، این کاخ را در سال ۱۹۹۸ با قیمت ۱۵ میلیون دلار از ایوانا ترامپ خریداری کردند و از سال ۲۰۰۹ تاکنون در تلاش هستند این عمارت بزرگ را به فروش برسانند. این عمارت در سال ۲۰۰۹ با قیمت ۵۰ میلیون دلار به فروش گذاشته شد. قیمت آن در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ به ۵۴ میلیون دلار افزایش یافت؛ اما با ورود ترامپ به رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۱۶، قیمت این ملک به ۴۵ میلیون دلار کاهش یافت. پس از آن این عمارت به مدت یک سال از فهرست املاک فروشی بازار حذف شد و مجددا اوایل سال ۲۰۱۸ به قیمت ۴۵ میلیون دلار به فروش گذاشته شد.

مالکان این عمارت که هنوز موفق به فروش آن نشده اند، هم اکنون این عمارت را ۲۹ درصد زیر قیمت یعنی ۳۸.۵ میلیون دلار به حراج گذاشته‌اند.

دونالد و ایوانا ترامپ این کاخ را در دهه ۱۹۸۰ به قیمت ۴ میلیون دلار خریداری کردند. این عمارت دارای ۸ اتاق خواب، ۱۳ حمام، زمین تنیس، چمن سبز برای بازی گلف، یک اسکله خصوصی، استخر روز باز و سرپوشیده و سالن نمایش فیلم است. این ملک در سال ۱۹۳۹ برای «رابرت هیلاس»، رئیس سابق شرکت «سوپر هیتر» نیویورک ساخته شده بود. 

ایوانا ترامپ اهل جمهوری چک است که از سال ۱۹۷۷ تا ۱۹۹۲ همسر رئیس جمهور آمریکا بوده است. دونالد ترامپ جونیور، ایوانکا ترامپ و اریک ترامپ هر سه فرزند ایوانا هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات

به گزارش پارس نیوز ، برای آگاهی از جزییات جدید از اولین ثبت نام ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ این گزارش را از دست ندهید. با ما همراه باشید.

ایران خودرو شرایط فروش فوری و پیش فروش سه محصول پرفروش خود یعنی دنا، تارا و رانا را اعلام کرد.

​بر اساس جدول فروش فوق العاده ایران خودرو ۱۴۰۳، متقاضیان می‌توانند طرح فروش فوری یا پیش فروش محصولات ایران خودرو را انتخاب کنند. در طرح فروش فوری متقاضیان ثبت نام ایران خودرو کل وجه و در طرح پیش فروش نصف مبلغ را باید واریز کنند که در این صورت موعد تحویل شهریور امسال خواهد بود

۱- کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های فراخوان اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم‌الاجرا خواهد بود.

۲- برنامه فروش‌های پیش‌فروش ارائه شده در جدول مشمول مصوبه ۴۷۳ شورای رقابت بوده و در صورت افزایش نرخ محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش پرداخت مشمول افزایش نرخ نمی‌شود..

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ / سایت ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی

زمان فعال‌سازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسال پیامک از سوی ایران‌خودرو خواهد بود. تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

فروش ۷ خودروی داخلی در سامانه یکپارچه

پس از بروزرسانی سامانه یکپارچه، نام ۷ خودرو در این سایت بارگزاری شده است که احتمالا فروش این محصولات از هفته آینده مطابق شرایط جدید آغاز خواهد شد.

سامانه یکپارچه فروش خودرو ، با هدف تنظیم بازار خودرو، کوتاه کردن دست دلالان از بازار و در نهایت کاهش قیمت خودرو در بازار فعالیت می کند. در این طرح خودروسازان بر اساس برنامه های تولید خود، اقدام به پیش فروش محصولات خود می کردند.

براساس اطلاعت دریافتی، پس از بروزرسانی سامانه یکپارچه ثبت نام خودروهای داخلی، نام ۷ خودرو در این سایت بارگزاری شده است که احتمالا فروش این محصولات از هفته آینده مطابق شرایط جدید آغاز خواهد شد.

شگفتی در بازار خودرو

امروز، با وجود تمام نوسانات قیمتی، بازار خرید و فروش خودرو همچنان در رکود قرار دارد و اختلافات اخیر در سطح جهانی همچنان نتوانسته است تاثیرات منفی خود را بر بازار گذاشته باشد. به دلیل عدم تغییر نرخ دلار، بازار خودرو نیز واکنشی نسبت به اتفاقات بین‌المللی نداشته و اکثر خریداران از خرید خودرو خودداری می‌کنند. به نوعی بازار قفل شده است و نه کسی خودرو می‌فروشد، نه خودرویی می‌خرد.

مشاهده قیمتها در انواع خودروهای داخلی و مونتاژی نشان از آن دارد که امروز تغییرات قیمتی نسبت به هفته گذشته چشم گیر نبوده و حتی در برخی از خودروهای داخلی شاهد کاهش قیمتها نیز هستیم.

در مجموع هنوز بازار نسبت به اتفاقات بین المللی واکنشی نشان نداده و متاثر از ثبات قیمت ارز با توقف معاملات روبروست.

منبع : گسترش نیوز

دیگر خبرها

  • شارژر بی‌سیم Anker با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟
  • مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟
  • فروش ۲۵۲ کیلو در حراج امروز+قیمت
  • کاخ‌ســــفید مأمن رادیکالیسم ویرانگر
  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات
  • جزییات اولین حراج سکه در سال جدید / فروش ۷۲۱۸ قطعه سکه در دهمین حراج مرکز مبادله ایران
  • قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • کاخ سفید: شرایط فعلی منطقه، نتیجه عملکرد ترامپ با برجام است
  • اختصاص ۴۲۶ میلیون دلار ارز به کالا‌های اساسی و دارو
  • اختصاص ۴۲۶ میلیون دلار ارز به کالاهای اساسی و دارو