Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا با حضور ۱۲ تیم از فردا و با برگزاری ۴ دیدار در سالن شهید پورشریفی تبریز آغاز می‌شود. ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا با حضور 12 تیم از 24 خردادماه تا یک تیرماه در سالن شهید پورشریفی این شهر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی AFC مرحله گروهی این مسابقات در 3 روز متوالی و سایر مراحل با استراحت یک روزه برگزار می‌شود که برنامه کامل این بازی‌ها به شرح زیر است:

به گزارش تسنیم، تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها، تمرینات خود را در سالن‌های شهید توانا، سفیر امید و میلاد تبریز انجام داده و تمام دیدارها در سالن شهید پورشریفی که محل برگزاری دیدارهای تیم فوتسال مس سونگون است، برگزار می‌کنند. ضمن اینکه برخی از این تیم‌ها در بازی‌های تدارکاتی با مس سونگون و سایر تیم‌های تبریزی دیدار کرده‌اند.

پیش از این نیز کف‌پوش استاندارد و ارسال‌شده از سوی AFC به همراه اسکوربرد نیز در سالن شهید پورشریفی نصب‌شده و روز گذشته نیز مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال از این سالن بازدید کرد.

حضور 9 تیم در مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 آسیا / بازی‌ها پخش زنده می‌شو‌دورود 3 تیم حاضر در مسابقات قهرمانی زیر 20 سال آسیا به تبریزفهرست نهایی تیم فوتسال زیر 20 سال ایران اعلام شد

نشست خبری سرمربیان تیم‌های حاضر در مسابقات نیز ظهر امروز برگزار می‌شود. تیم‌های ایران، افغانستان، هنگ‌کنگ، تایلند، لبنان، قرقیزستان، ژاپن، ویتنام، تاجیکستان، عراق، اندونزی و چین تایپه، 12 تیمی هستند که در این دوره از رقابت‌ها در قالب 4 گروه 3 تیمی با همدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها

هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا از دیروز (چهارشنبه) با برگزاری دیدار‌های گروه‌های A و B رقابت‌ها آغاز شد.

در بازی افتتاحیه مسابقات، ویتنام مقابل میانمار با تساوی یک - یک متوقف شد. میانمار در جایگاه هفتادوسوم جهان قرار دارد و ۳۴ پله پایین‌تر از ویتنام ایستاده است، اما توانست تیم ششم آسیا را متوقف کند تا اولین شگفتی جام را رقم بزند. تایلند نیز با نتیجه ۳ بر یک موفق به شکست چین شد تا با سه امتیاز، در صدر جدول گروه A قرار بگیرد.

ازبکستان در گروه B با پیروزی ۳ بر ۲ از سد استرالیا گذشت و عربستان با نتیجه ۵ بر یک برابر عراق شکست خورد. در این گروه تیم‌های عراق و ازبکستان در جایگاه‌های اول و دوم جای دارند.

امروز پنجشنبه، دیدار‌های نخست گروه‌های C و D برگزار می‌شود که در مهم‌ترین مسابقه، شاگردان وحید شمسایی از ساعت ۱۲:۳۰ (به وقت ایران) مقابل افغانستان صف‌آرایی می‌کنند.

برنامه دیدار‌های امروز جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

تاجیکستان - کره جنوبی، ساعت ۱۰:۳۰
ایران - افغانستان، ساعت ۱۲:۳۰
ژاپن - قرقیزستان، ساعت ۱۴:۳۰
کویت - بحرین، ساعت ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • شاگردان شمسایی جام ملت‌های آسیا را با برد آغاز کردند
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • برنامه کامل بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • نتایج فوتسال قهرمانی آسیا در تایلند / ساعت بازی ایران
  • شمسایی: افغانستان پتانسیل شگفتی‌سازی مقابل ما را دارد
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز + ساعت و برنامه کامل بازی‌ ها
  • آغاز جنگ: ایران علیه تمام آسیا یا تمام آسیا علیه ایران
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز؛ ساعت و برنامه کامل بازی‌ها
  • آغاز به کار فخری با تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا