Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قـائــم مقــام شــورای همـاهنـگی تبلیغات اسلامی کشورگفت: هفتــۀ بــازخــوانــی و افشــای حقــوق بشـــر آمــریـکایـی فرصـتی برای رســوایی مـدعیـان دروغیــن حقــوق بشــر است.

گروه سیاسی خبرگزاری میزان، نصـــرت‌الله لـطـفــی در همــایــش ســراســری و ســالیـانـه رؤســاء و ســـرپـرســتان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور که هم اکنون در مشهد مقدس در حال برگزاری است، گفت:با یــک نـگـاه فـراگیــــر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامــع و بـرگرفتـه از رهـنـمــودهـای مـقـــام مـعظـم رهبـــــری (مدظله العالی) مراسـم هفتۀ بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را درسراسر کشور برگزار می‌کنیم.


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در این همایش با اشاره به برگزاری ماندگار و تحسین برانگیز بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این تجربه می‌تواند یک الگو و سرلوحه کار‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال‌های آتی قرار گیرد و برای سایر برنامه‌ها و به خصوص ورود به گام دوم انقلاب، از این استراتژی کلی و تجربه‌های گذشته به عنوان نقشه راه آینده استفاده کرد.

نصرت الله لطفی اضافه کرد: در برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همه ارگان‌ها و سازمان ها، محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را پذیرفتند و این ماموریت مشترک، با هم افزایی و همکاری، به صورت تحسین برانگیز و ماندگار برگزار شد و باید به عنوان سندی برای استفاده آیندگان با بررسی نقاط قوت و ضعف، مورد توجه و استفاده قرار گیرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در ادامه با اشاره به گام دوم انقلاب، این بیانیه را آینه‌ای برای بازتاب موفقیت‌ها و اصلاح مشکلات و ضعف‌ها و سندی برای پاسخ به شبهات و امیدآفرینی و ترسیم آینده روشن پیش رو عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: ما نباید از آرمان‌های اولیه انقلاب اسلامی فاصله بگیریم و دشمن شناسی و بصیرت افزایی را که یکی از تاکیدات بیانیه گام دوم انقلاب است، بایدمورد توجه قرار دهیم.

لطفی ادامه داد: در سال گذشته و همچنین روز قدس امسال، باشکوهترین و حماسی‌ترین راهپیمایی‌های سراسری با حضور پرشور و گسترده مردم در نقاط مختلف کشور برگزار شد و علیرغم همه مشکلات، این اتحاد و همدلی در مراسم و حتی در عبور از مشکلات و سختی‌ها از جمله کمک به مناطق سیل زده، بروز و ظهور پیدا کرد و تجلی عینی هویت ایرانی – اسلامی و نمایش ایران یکپارچه و یادآور عرصه دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به این که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک مجموعه انقلابی است که بر اساس یک نیاز واقعی شکل گرفته است گفت: 'انقلابی بودن و انقلابی ماندن' به معنای واقعی کلمه و بر اساس باور قلبی، باید مورد توجه باشد، زیرا مقام معظم رهبری و حضرت آیت الله جنتی همواره بر آن تاکید داشته اند و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همه کارکنان و اعضای این نهاد به عنوان یک مجموعه انقلابی، آن را سرلوحه ماموریت‌ها و کار‌های خود قرار دهند.

لطفی اضافه کرد: با حفظ این نگاه و ارزش، ماموریت آتی ما حرکت به سوی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، افتخار به گذشته و امید به آینده است و طرح‌هایی در این راستا داریم که باید در کنار سایر ماموریت‌ها و رسالت‌های خود آن‌ها را پیگیری کنیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در ادامه به راهپیمایی مردمی اخیر که در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی برگزار شد و همچنین حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: از چنین حرکت‌هایی که با همکاری مردم و تلاش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صورت گرفت، به عنوان یک عملکرد مثبت و لحظه شناسی نام برده شد و نتایج و مثبت و تاثیرگذاری برای نظام داشت.

وی یادآور شد: امسال سال انتخابات است و همه فعالیت‌های ما با رعایت بی طرفی، باید در جهت بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد، چرا که انتخابات صحنه بروز و ظهور مردمی بودن و جمهوریت نظام اسلامی است و ماموریت ما نیز بستر سازی حضور پرشور مردمی در انتخابات با رعایت کامل بی طرفی است.

هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای رسوایی مدعیان دروغین حقوق بشر است

نصرت الله لطفی در بخش دیگری از سخنانش به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و افزود: با یک نگاه فراگیر، جامع و برگرفته از رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این مراسم را در سراسر کشور برگزار می‌کنیم.

وی اضافه کرد: برنامه‌های این هفته که با نگاه بصیرت افزایی و دشمن شناسی و افشای خباثت‌های آمریکا و ایادی آن برگزار می‌شود، محدود به داخل کشور نیست و در عرصه بین المللی نیز با حضور شخصیت‌های مختلف نظام برگزار می‌شود.

لطفی در پایان خاطرنشان کرد: نگاه صرف برگزاری یک مراسم یادبود و بزرگداشت برای شهدای مظلوم هفتم تیر و شهدای محراب و دیگر شهدای مظلوم ترور، مورد نظر نیست، بلکه ما دراین هفته از این الگو‌های مظلوم، به عنوان مصداقی برای افشای جنایات شیطان بزرگ آمریکا و ایادی آن‌ها استفاده خواهیم کرد، تا بتوانیم بستر ساز مسیری باشیم که در داخل و خارج از کشور، جنایات ضدبشری مدعیان دروغین حقوق بشر، بازخوانی و بررسی گردد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ستاد تبلیغات اسلامی هفته افشای حقوق بشر مشهد مقدس هفته بازخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته سلامت فرصتی بری معرفی خدمات سلامت

  خداداد شیخ زاده معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در جلسه برون بخشی هفته سلامت با بیان این مطلب گفت: سلامت از شاخصه های مهم محسوب می شود و ارتقای شاخص های سلامت برای تک تک افراد جامعه بسیار مهم است.

معاون فنی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: هفته سلامت امسال بر دسترسی همگانی سلامت تاکید دارد، خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استقرار نظام شبکه، دسترسی راحت افراد جامعه در دورترین مناطق روستایی به خدمات بهداشتی و درمانی اولیه ایجاد گردیده است.

 شیخ زاده با اشاره به این موضوع که هفته سلامت فرصتی است تا خدمات سلامت را که بصورت رایگان و در برخی موارد کم هزینه به مردم در واحدهای بهداشتی ارائه می شود معرفی نماییم، افزود: اعضای تیم سلامت اعم از پزشک، دندانپزشک، ماما، مراقب سلامت، کارشناس سلامت روان، تغذیه، بهورز و سایر نیرو های بهداشتی در مرا کز خدمات جامع سلامت، پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت خدمات مرتبط به سلامت را به تمامی گروه های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان، سالمندان و مادران باردار ارائه می نمایند.

وی ادامه داد: مردم می توانند با مراجعه به واحد بهداشتی نزدیک به محل سکونت خود از وضعیت سلامت خویش آگاهی یابند.

 دکتر شیخ زاده افزود: از برنامه های مهم وزارت بهداشت، برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع می باشد، که در این برنامه تیم سلامت به مردم نزدیکتر گردیده است، در این برنامه برای هر 1500 نفر، یک مراقب سلامت در نظر گرفته شده که خدمات را به صورت فعال به جمعیت تحت پوشش ارائه می نمایند و خوشبختانه این برنامه از سال 1402 در شهرستان خاش و سراوان آغاز گردید و به حول و قوه الهی در سال جدید گسترش خواهد یافت.

  راضیه کیخایی، رئیس گروه آموزش سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در خصوص برنامه های هفته سلامت گفت: با توجه به شعار هفته سلامت امسال که " سلامت خانواده با مردمی سلامت معرفی شده است، هفته سلامت آغازی خواهد بود برای دسترسی به اهداف سلامت جامعه در سال جاری، قصد داریم با مشارکت همه سازمان ها و نهاد ها به معرفی خدمات سلامت بپردازیم و با اجرای برنامه های متعدد اطلاع رسانی از رسانه های جمعی و همچنین برپایی ایستگاه های آموزشی در سازمان های متعدد به ارتقاء سواد سلامت جامعه کمک نماییم.

وی ادامه داد: مشارکت آحاد جامعه در برنامه ریزی و اجرای برنامه سلامت می تواند نقش موثری در ارتقاء سواد جامعه داشته باشد، بنابراین "برنامه محله ارتقاء دهنده سلامت" مشارکت های مردم و سازمان ها با هدف ارتقاء فرهنگ سلامت جامعه انجام خواهد شد.

گفتنی است جلسه برون بخشی هفته سلامت با حضور معاون فنی معاونت بهداشت، مدیران گروه معاونت بهداشتی دانشگاه و سایر دستگاه های اجرایی استان در سالن معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار گردید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • افشای جزئیات تازه درباره پاسخ اسرائیل به حمله ایران | پاسخ در خارج از ایران؟‍!
  • فرصتی که هوملز برای جاودانگی از دست داد (عکس)
  • افشای جزئیات تازه از ضربه موشکی ایران به دو پایگاه اسرائیل
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل
  • عملیات وعده صادق پایانی خفت بار بر هژمونی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب در منطقه بود
  • اجتماع مردم ایلام در حمایت از مجازات رژیم صهیونیستی
  • هفته فرهنگی ایران و مالزی فرصتی غنی برای تبادلات فرهنگی است
  • هفته سلامت فرصتی بری معرفی خدمات سلامت
  • افشای محل و زمان جلسه شهید زاهدی در کنسولگری به دلیل ضعف اطلاعاتی؟