Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اکتیویژن در حاشیه مراسم E3، اولین تصاویر مربوط به بخش چند نفره بازی Call of Duty: Modern Warfare را منتشر کرد. این تصاویر قدرت موتور سازنده بازی که Infinity Ward است را به رخ می‌کشد و نشان می‌دهد نسخه جدید Call of Duty دارای گرافیک خارق‌العاده‌ای خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصاویر منتشر شده خبر از بازگشت زره سنگین Juggernaut که در عنوان Call of Duty 4: Modern Warfare وجود داشت و یکی از پرطرفدارترین زره‌ها در این عنوان به شمار می‌رفت، می‌دهند.

از طرفی هم از آنجایی که عنوان Call of Duty 4: Modern Warfare اساس و پایه نسخه جدید سری Call of Duty است، این انتظار می‌رود که در نسخه جدید این سری نیز اسلحه‌های نسخه قبلی و برخی مهمات پرطرفدار وجود داشته باشد. همچنین در نسخه جدید سری کال آف دیوتی حالت co-op Spec-Ops نیز وجود خواهد داشت. حالت co-op Spec-Ops یک حالت چند نفره یا تک نفره است که در نسخه‌های قبلی بازی مذکور نیز وجود داشت.

ظاهرا اکیویژن قصد دارد حالت‌ها پرطرفدار نسخه‌های قبلی کال آف دیوتی را به نسخه جدید خود وارد کند تا از این طریق طرفداران این نسخه را بیش از پیش بالا ببرد. همچنین سازنده بازی مذکور اعلام کرده است: گیمر‌ها در این نسخه از سری کال آف دیوتی در نفش SAS و یا یک عضو CIA بازی خواهد کرد. شرکت اکتیویژن در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این عنوان را منتشر نکرده است و صرفا قصد انتشار اطلاعاتی بسیار جزئی از یان عنوان را داشت که مربوط به بخش چند نفره این بازی بود.

بیشتر بخوانید: بازگشت عنوان خاطره‌انگیز Contra: Rogue Corps این‌بار به سوییچ + فیلم

از طرفی هم به دلیل منتشر نشدن گیم‌پلی از این عنوان، نمی‌توان نظر قطعی درباره گرافیک یا داستان بازی داد و باید تا زمان عرضه این عنوان صبر کرد. این عنوان قرار است در ۲۵ اکتبر سال جاری برای کنسول‌های Xbox One، PS4 و پلتفرم کامپیوتر عرضه شود.

انتهای پیام/

تصاویری از بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز اول هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر پنجشنبه در حالی برگزار شد که 3 مسابقه لیگ برتر 11 گل را برای تیم های مختلف در پی داشت.

در مسابقه اول پیکان و هوادار و در بازی دوم گل گهر و استقلال خوزستان 8 گل وارد دروازه یکدیگر کردند و از طرف دیگر نفت آبادان هم 3 گل در بازی آخر روز گذشته از پرسپولیس دریافت کرد که این سه مسابقه نوید هفته ای پر گل برای فوتبال ایران داد.

برنامه ادامه بازی های این هفته به شرح زیر است:

جمعه:

نساجی مازندران، تراکتور    استقلال - شمس آذر قزوین   فولاد- مس رفسنجان   یکشنبه 2 اردیبهشت   ذوب آهن  آلومینیوم اراک   ملوان- سپاهان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین فصلنامه «هوش مصنوعی» منتشر شد
  • تراکتور، حسرت پیروزی در 1403
  • رسمی: ناگلزمان با تیم ملی آلمان تمدید کرد
  • رسمی: تاریخ و روز بازی رئال تغییر کرد
  • کنایه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به ترقه بازی امروز در اصفهان
  • آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی
  • همیشه بازی اول در تورنمنت‌های رسمی سخت است
  • اعلام ترکیب تیم ملی در اولین بازی جام ملت‌ها
  • ۸ عکس از اولین روز جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند
  • آمار و دلایل محبوبیت بازی های آنلاین منتشر شد