Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرپرست شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: سد ارغون کلمه به منظور تنظیم روان آب‌های سیلابی و ذخیره و تامین آب مورد نیاز شهر کلمه و روستا‌های همجوار با ارتفاع ۲۳ متر و طول تاج ۲۳۰ متر ساخته می‌شود.

حسین باشی‌زادگان حجم مفید مخزن سد ارغون کلمه را ۱.۶ میلیون متر مکعب عنوان کرد و افزود: برای ساخت این سد ۵۰ هزار متر مکعب خاک‌برداری انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدت زمان ساخت سد را ۱۵ ماه دانست و بیان کرد: اعتبار ساخت این طرح تصویب شده است.

انتهای پیام/ک

آغاز ساخت سد ارغون کلمه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مشایخی ظهر چهار شنبه در جمع خبرنگاران گفت: ساخت و ساز غیرمجاز به معنای انجام فعالیت‌های ساخت و ساز بدون رعایت قوانین، مقررات و مجوزهای لازم است.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: ساخت و ساز در مناطق ممنوعه یعنی اراضی کشاورزی، تخطی از مقررات قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری است و موجب ایجاد خطرات جبران ناپذیر برای تأمین امنیت غذایی است.

مشایخی با تاکید بر جلوگیری از گرایش افراد به تغییر کاربری اراضی زراعی از طریق اطلاع رسانی‌های سودمند و هدفمند افزود: در جهت جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی با ساخت و سازهای بدون مجوز باید اطلاع رسانی‌هایی با هدف آگاهی سازی و ایجاد انگیزه برای کشاورزان و بهره برداران صورت پذیرد.

وی ادامه داد: همراه بودن مردم با واحدهای گشت در جهت شناسایی و گزارش تخلفات ساخت و سازهای غیر مجاز کمک مؤثری در حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی دارد.

وی بیان کرد: در سال جاری تاکنون ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز توسط واحدهای گشت شهرستان‌های تابعه شناسایی و از ادامه عملیات جلوگیری شده است.

کد خبر 6087500

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • آغاز مرحله دوم رهاسازی حقابه زیست محیطی دریاچه ارومیه از سد مخزنی سیلوه پیرانشهر
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود
  • معنی جالب ریشه کلمه ورجه وورجه + فیلم
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان