Web Analytics Made Easy - Statcounter


 خبر اولیه این حملات را  منتشر کرد و بر اساس آن گزارش شد که دو نفتکش بزرگ حامل نفت خام در دریای عمان هدف گرفته شده‌اند. شبکه تلویزنی i۲۴ اسرائیل هم در خبری فوری این گزارش را تائید کرده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده بنادر پاکستان و عمان درخواست‌های کمکی را از سوی این دو نفتکش دریافت کرده‌اند. دو نفتکش هدف گرفته شده، حامل نفت خام از دریای خلیج فارس بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌ها از حملات به نفتکش‌ها در دریای عمان همزمان با سفر نخست وزیر ژاپن به تهران برای کاهش تنش‌ها منتشر شده است.

در صورت تائید اخبار، این دومین حمله به نفتکش‌های منطقه پس از حمله به ۴ نفتکش در الفجیره امارات به حساب می‌آید. مقام‌های آمریکایی پس از حملات ماه گذشته تلاش به متهم کردن ایران در این ماجرا داشتند. محمد جواد ظریف پس از اعلام آمریکا درباره برندن پرونده حملات الفجیره به شورای امنیت اعلام کرد که رژیم صهیونیستی بار دیگر اطلاعات غلط و جعلی به دولت آمریکا برای متهم کردن ایران داده است. او در توئیتر خود از چوپان دروغ‌گوی «تیم ب» گفت که این بار اقدام به جعل اطلاعات برای وانمود کردن دخالت ایران در خرابکاری الفجیره کرده است. ظریف پیش از این بار‌ها نقشه‌های تیم ب. را فاش کرده بود. «تیم ب» اشاره به جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی، محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است و ظریف بار‌ها تاکید کرده که تیم ب. قصد دارد دونالد ترامپ را برخلاف خواسته‌اش به جنگ با ایران سوق دهد.


منبع: پارسینه

کلیدواژه: حمله به نفت کش ها دریای عمان نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی دینش به پورتو را با گرفتن سهمیه ادا می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی ام رقابت های لیگ برتر پرتغال و در استادیوم پینا مانیک، تیم فوتبال کاسا پیا میزبان پورتو خواهد بود و بازیکنان اژدها با هدف به دست آوردن سهمیه لیگ اروپا در پی کسب سه امتیاز این بازی هستند.

پورتو که در دیدارهای گذشته خود در غیاب مهدی طارمی به میدان رفته بود، طی سه بازی اخیر به مهاجم ایرانی خود اعتماد کرده و او نیز موفق شده که دو مرتبه برای اژدها گلزنی کند و حالا او امروز نیز یک بار دیگر با چراغ سبز کونسیسائو مواجه شده و از ابتدا برای تیمش به میدان می رود.

طارمی که نتوانست در این فصل آمار فوق العاده فصول گذشته خود را تکرار کند، در اندک بازی های باقیمانده پورتو، تلاش می کند تا تصویر خوبی را از خود نزد هواداران اژدها به جا بگذارد و در پایان فصل با ترک دراگائو، راهی اینتر شود.

مهاجم ایرانی یک هدف را در فاصله پنج هفته تا پایان لیگ دنبال می کند و آن هم کسب سهمیه حضور در لیگ اروپا است چرا که در حال حاضر، آنها با یک بازی کمتر، سه امتیاز از براگا رده سومی کم دارند و ویتوریا گیمارش نیز با 2 امتیاز کمتر نسبت به پورتو، در تعقیب این تیم است.

البته اژدها می تواند با پیروزی برابر اسپورتینگ در فینال جام حذفی نیز سهمیه لیگ اروپای خود را قطعی کند ولی آنها قصد ندارند فصل را با حضور در رتبه چهارم و یا پایین تر به پایان برسانند و در پی حفظ جایگاه سوم هستند.

دیگر خبرها

  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • برگزاری جشنهای دهه کرامت در استان کرمانشاه
  • حضور پررنگ مردم برای نوسازی بافت‌های فرسوده همزمان با پرداخت تسهیلات
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم
  • طارمی دینش به پورتو را با گرفتن سهمیه ادا می‌کند
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • اهدای ۵۰۰ بسته حمایتی همزمان با هفته کار و کارگر در البرز
  • اجرای ۲۷ برنامه فرهنگی همزمان با سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم
  • همدلی مثال زدنی بین دولت و مجموعه قضایی در خراسان جنوبی