Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال کشورمان، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ از فردا در شهر ارومیه به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

خبر‌ها از شهر ارومیه حاکی از این است که این مسابقات با استقبال فوق العاده والیبال دوستان ارومیه‌ای قرار گرفته است و حدود ۱۰۰ هزار نفر برای تهیه‌ی بلیط این رقابت‌ها در خواست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در شرایطی رخ داده است که سالن برگزاری مسابقات ظرفیت چندان زیادی ندارد و فقط ۵ هزار نفر می‌توانند از نزدیک رقابت‌های ملی پوشان والیبال را تماشا کنند.

تیم ملی والیبال فردا جمعه ۲۴ خرداد از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف تیم ملی والیبال کانادا خواهد رفت و در ادامه مسابقات در روز‌های شنبه و یکشنبه به ترتیب باید به مصاف تیم‌های ملی والیبال لهستان و روسیه برود.

ملی پوشان والیبال در ۲ هفته‌ی ابتدایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ عملکرد بسیار خوبی داشتند و از ۶ دیداری که برگزار کردند در ۵ بازی پیروز بودند و در حال حاضر در مکان دوم جدول ۱۶ تیمه این مسابقات حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

پاداش ۴۹ هزار دلاری فدراسیون جهانی والیبال به تیم ملی ایران

کولاکوویچ: باید روند پیروزی‌هایمان ادامه دار باشد/ در والیبال مانند هاکی نمی‌توان از تمام بازیکنان بهره برد

افشاردوست: تیم ملی روند خوبی را در لیگ ملت‌های والیبال در پیش گرفته است

انتهای پیام/

ارومیه آماده برگزاری رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروهD مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • اولین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به پاریس رسید / استقبال در بدو ورود به ارومیه
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن