Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@21:14:00 GMT

آغاز تور رايگان هنرگردي در تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۴۸۰۹

آغاز تور رايگان هنرگردي در تهران

خبرگزاري آريا- تور هنرگردي به مناسبت هفته صنايع دستي با بازديد رايگان از سر در باغ ملي، موزه آبگينه، کارگاه‌هاي صنايع دستي از امروز آغاز شد.
به گزارش آريا،به مناسبت روز جهاني و هفته صنايع دستي (20 تا 26 خرداد) تور‌هاي هنرگردي به منظور بازديد شهروندان از کارگاه‌ها و مراکز عرضه صنايع دستي مستقر در پايتخت به صورت رايگان برگزار مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاقه‌مندان براي شرکت در اين تور‌ها مي‌توانند نام و نام خانوادگي خود را به سامانه 5000203000100 پيامک کنند.
تور‌هاي هنرگردي در سه محور موزه فرش به همراه بازديد از کارگاه گليم بافي، بافت تاريخي تهران و بازديد از بازارچه صنايع دستي محور تاريخي عودلاجان و موزه آبگينه و بازديد از کارگاه هنرمندان رشته شيشه و سفال طراحي شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تور رايگان هنرگردي تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند

عبدالحسین ملک جعفریان، این آمار را اختصاص به بازه زمانی 29 اسفند 1402 تا 12 فروردین 1403 عنوان کرد و گفت: از این تعداد قریب به 38 هزار و 808 نفر از موزه مرکزی و فرش بازدید داشته اند. 
وی، موزه قرآن و هدایای مقام معظم رهبری با 3هزار و 800 و موزه مردم شناسی با 505 نفر بازدید کننده در رتبه های بعدی بازدید قرار داد. 
ملک جعفریان تصریح کرد:  طی این مدت 110 گردشگر خارجی از کشورهای پاکستان، عراق، هند، لبنان، افغانستان، ترکیه نیز برای بازدید به موزه های حرم مطهر رضوی آمدند. 
رئیس اداره گنجینه های موزه آستان قدس رضوی روز پنج‌شنبه دوم فروردین‌ماه با تعداد 5 هزار و 655 نفر بازدید کننده را پربازدیدترین روز سال برشمرد و اظهار کرد: با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان، آمار بازدید کنندگان نسبت به سال گذشته با کاهش رو به رو بوده است.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • آغاز رصد و پالایش صنایع پرخطر کرمان
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • برپایی بازارچه در موزه صنایع دستی گلستان
  • صادرات صنایع‌ دستی رونق می‌‌گیرد
  • برپایی بازارچه هفتگی صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی گلستان
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در شهربازی خراسان شمالی
  • لزوم توجه به طرح‌های فناورانه برای توسعه گردشگری زنجان