Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی گفت: به طور متوسط در هر ماه حدود ۱۴ هزار پرونده اعم از بستری، بستری موقت وارد سیستم استحقاق سنجی می شود که ۹۰ درصد آن به صورت الکترونیکی و ۱۰ درصد به صورت دستی استحقاق سنجی می شوند.

«سیدمحمد حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: استان گلستان همچنان استان بی رغیب در طرح ارجاع الکترونیک روستایی است و به دلیل عملکرد خوبش در حوزه خدمات الکترونیک جزو 5 استان برتر کشور شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بیمه سلامت گلستان با بیان اینکه اولین طرح الکترونیک، ارجاع الکترونیک برای روستائیان است، افزود: تا کنون بیش از 17 هزار پرونده وارد سیستم پرونده های بیمارستانی شده است.

 

وی تصریح کرد: دومین طرح استحقاق سنجی است و درون بیمارستان هایی که فرد در آن بستری است اجرا می شود.

 

حسینی با اشاره به اینکه این طرح در 16 بیمارستان دانشگاهی استان اجرا می شود، اظهارداشت: در این طرح نیازی به ارائه دفترچه برای خدمات بستری نیست و بیمار می تواند با ارائه کد ملی خدمات درمانی را دریافت کند.

 

وی ادامه داد: در این طرح در زمان مراجعه بیمار کد استحقاق سنجی برای آن صادر می شود و تا زمان ترخیص از آن کد استفاده می کند تا نگران تامین وسایل مورد نیاز بیمار در زمان بستری نباشیم و بیمار هم به بیرون فرستاده نشود.

 

مدیرکل بیمه سلامت گلستان افزود: به طور متوسط در هر ماه حدود 14 هزار پرونده اعم از بستری، بستری موقت وارد می شود که 90 درصد آن به صورت الکترونیکی و 10 درصد به صورت دستی استحقاق سنجی می شوند.

 

وی سومین طرح را نسخه نویسی الکترونیک برشمرد و گفت: این طرح از اسفندماه سال گذشته در استان به صورت پایلوت در شهرستان کردکوی آغاز شده و بستر آن برای کل استان در حال فراهم شدن است.

 

حسینی افزود: در هر شهرستان امکان بررسی نسخه الکترونیک با عقد قرارداد با حداقل یک پزشک، آزمایشگاه و تصویربرداری آغاز شده است.

 

به گفته وی، این طرح در همه شهرستان های استان در یک موسسه اجرا شده تا نواقص احتمالی شناسایی، احصا و بررسی شود.

 

مدیرکل بیمه سلامت گلستان خاطرنشان کرد: طرح تبادل الکترونیک اسناد بستری از دیگر طرح های در حال اجرا در استان است که استان گلستان جزو 5 استان پایلوت این طرح است که از اول خرداد آغاز شده است.

 

وی با اشاره به اهداف و مزایای این طرح گفت: این طرح باعث شفافیت در ثبت اسناد ثبت شده، تسریع در مراحل رسیدگی و پرداخت و کنترل منابع می شود و رسیدگی به لسناد بستری را در سراسر کشور یکپارچه می کند و باعث استفاده از داده های ثبت شده در خرید راهبردی بیمه سلامت و حذف سنگین کاغذهای فیزیکی می شود.

 

حسینی اضافه کرد: در حال حاضر این طرح از 16 بیمارستان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی گلستان در 14 بیمارستان دانشگاهی اجرا شده است.

 

وی افزود: این طرح تا پایان خرداد باید در تمامی بیمارستان های وابسته به دانشگاه اجرا شود.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس خبرگزاری شبستان اردبیل وهابیت استان بوشهر بیرجند دانشگاه آزاد اسلامی نیروی انتظامی فارس شبستان بیرجند مریم داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی تخصصی به پرونده‌های حوزه میراث فرهنگی در گلستان

حیدر آسیابی گفت: شعب ویژه برای رسیدگی تخصصی به جرائم حوزه میراث فرهنگی در دادسرا‌ها و محاکم استان اختصاص پیدا می‌کند.

محمود اسپانلو، دادستان مرکز استان هم در این بازدید گفت: حفظ و حراست از میراث فرهنگی استان از وظایف اصلی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و در دادگستری استان هم آمادگی هرگونه همکاری در این راستا را داریم.

محمود اسپانلو از مسئولان این اداره خواست: مسئولیت‌ها و تکالیف دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در حوزه بافت‌ها و بنا‌های تاریخی را به دادستانی اعلام کنند تا از باب حقوق عامه پیگیری کنیم.

محمدجواد ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان هم در این بازدید گفت: شهر تاریخی استرآباد به دلیل وسعت کار مرمت و احیا، اعتبارات موردنیاز، همچنین تأثیر احیا آن بر توسعه و رونق گردشگری استان از مگا پروژه‌های مهم استان است.

خانه تاریخی شعرباف، مدرسه تاریخی تقوی، خانه تاریخی شیرنگی، سرای باقری‌ها (هتل بوتیک هفت پیکر)، خانه تاریخی شفیعی‌ها و خانه تاریخی رضاقلی‌نژاد (هتل بوتیک سرای خان)، امامزاده نور (ع)، خانه تاریخی میرشهیدی و باغ مزار استاد محمدرضا لطفی از جمله بنا‌هایی بود که مسئولان قضایی استان از آن دیدن کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی تخصصی به پرونده‌های حوزه میراث فرهنگی در گلستان
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلفدر ارومیه