Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون بین‌المللی فوتبال در مورد نحوه انتقال لژیونر ایرانی سابق اوسترشوندس به تیم آمیان تحقیق می‌کند.

به گزارش فارس، تابستان گذشته «سامان قدوس» بعد از رقابت‌های جام جهانی روسیه مورد توجه تیم اسپانیایی اوئسکا قرار گرفت.در آن هنگام با توجه به اخباری که پیوسته رسانه‌های اسپانیایی و سوئدی گزارش می کردند، ستاره تیم ملی در آستانه چنین حضوری قرارداشت اما در چرخشی عجیب، وی سر از تیم آمیان درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتقال، موردی شد تا تیم اسپانیایی به فیفا شکایت ببرد و فدراسیون جهانی بعد از یک سال در این قضیه دست به تحقیق بزند.

مطابق اعلام سایت داگنس‌نیتر، باشگاه اسپانیایی تصور می‌کرد بر سر جذب قدوس به توافق کامل با اوسترشوندس رسیده و حتی می‌تواند منتظر ورود وی به اسپانیا نیز باشد.اما در نهایت بازیکن کشورمان به تیم فرانسوی رفت و باشگاه لالیگایی این رفتار را مورد سرزنش قرار داد، به همین خاطر با فیفا تماس گرفت.

هانس هولتمان، عضو کمیته رسانه‌ای فیفا، تایید کرد که باشگاه سوئدی علیه اوئسکا شکایت کرده و پرونده‌ای جهت انجام تحقیقات لازم در فیفا برای این موضوع باز شده است.

این مقام عنوان کرد:می ‌توانم تایید کنم که فیفا تحقیقات لازم در مورد اوسترشوندس انجام می‌دهد که در ارتباط با بحث انتقال سامان قدوس است و باشگاه اسپانیایی اوئسکا است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فیفا قدوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با پیروزی پرگل در دیدار یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برابر قرقیزستان به نیمه نهایی رقابت راه پیدا کند و همچنین جواز حضور در جام جهانی فوتسال را بدست بیاورد و برای نهمین بار در بزرگ‌ترین آوردگاه فوتسال جهان حضور داشته باشد. به همین مناسبت سایت فیفا در مطلبی، به تمجید از ملی‌پوشان فوتسال ایران پرداخته و عملکرد علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم‌ملی را جادویی و خیره کننده دانسته است.

در گزارش فیفا عنوان شده است:«ایران با نتیجه شش بر یک جمهوری قرقیزستان را شکست داد و به جام جهانی ازبکستان ۲۰۲۴ رسید و عملکرد علی‌اصغر حسن زاده و مهدی کریمی در این رقابت‌ها خیره کننده بوده است.»

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال راه یافت. علی اصغر حسن زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد، او گلزنی کرد و دو پاس گل داد. همچنین مهدی کریمی دو گل زد و بهروز عظیمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی دیگر گل های شاگردان وحید شمسایی را به ثمر رساندند.

حسن زاده در مصاحبه‌ای با سایت فیفا گفته است: «صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در ازبکستان اولین هدف ما از شرکت در جام ملت‌های آسیایی فوتسال آسیا بود. اکنون هدف ما در ازبکستان این است که مانند دو جام جهانی قبلی که یک بار سوم شدیم و در جمع هشت تیم برتر قرار گرفتیم، بتوانیم بهترین نتیجه تاریخ فوتسال ایران را کسب کنیم و در جام جهانی آینده شگفتی بزرگی باشیم.»

دیگر خبرها

  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟