Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:13:55 GMT

شهرداری خلخال 87 ساله شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۵۱۸۵

شهرداری خلخال 87 ساله شد

به گزارش ایرنا، فاطمه جوادی روز پنجشنبه در آئین پاسداشت و تجلیل از تلاش شهرداران ادواری افزود: شهرداری خلخال در سال ۱۳۱۱ به صورت مشترک با بخشداری شهرستان آغاز بکار کرده و در سال ۱۳۱۴ از بخشداری جدا و مستقل شده است.

وی هدف از برگزاری این آئین را که نخستین بار در بین ۳۰ شهر استان اردبیل برگزار می‌شود را تشکیل اتاق فکر، استفاده از تجریبات شهرداران سابق و ارج نهادن به تلاش همه افرادی دانست که در گذشته و با توجه به اعتبارات وامکانات موجود برای توسعه خلخال تلاش کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از هزینه کرد اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات درآمدی شهرداری برای اجرای پروژه‌های عمران شهری از جمله تولید و پخش ۲۵ هزار تن آسفالت در سال گذشته توسط شهرداری خلخال خبر داد و گفت: قطع کمک های اعتباری ماهانه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی سازمان همیاری شهرداری‌های کشور از اول سال گذشته و افزایش محدودیت‌های اعتباری مانع از اجرای طرح های توسعه و عمران شهری نشده است.

فریدون بابایی، فرماندار شهرستان خلخال نیز در این مراسم اظهار کرد: قطعاً هر شهرداری که در شهر خلخال حضور یافته در حد وسع و توان و اعتبارات موجود برای آبادانی و عمران منطقه تلاش کرده و شهرداری به عنوان یک نهاد غیردولتی همواره به عنوان یک نهاد خودگردان در خدمت شهروندان است.

وی با بیان اینکه تجلیل از شهرداران ادوار گذشته احترام به تجربه و تلاش آنها در مقاطع زمانی مختلف است، افزود: شهرستان خلخال با برخورداری از بیش از ۱۲۰ کیلومتر هم‌مرز مشترک با استان گیلان یکی از بهترین مناطق گردشگری در استان اردبیل است.

در این مراسم که با حضور اعضای شورای اسلامی ادوار گذشته و معتمدین شهر برگزار شد، از خانواده چهار شهردار مرحومین بابک نوعی، جمشید خاک نژاد، فیروز مهدوی و محمد صادق شریفیان و همچنین ۱۶ شهردار اکبر خالقی، بهروز شجاعی، فرهنگ خاک نژاد، سید مسعود نقیب، سید محبوب احمدی، نجات عبداللهی، بخشعلی پیام، پرویز حقی، جواد نعمتی، سید محمد ساده روح، علی درویشی و علی علایی با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/‏۶۰۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۵۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان

میکائیل توحیدی شهردار شبستر در این مراسم با اشاره عملکرد مجموعه شهرداری گفت:در مدت محدود توانسته ایم این ماشین آلات جدید را با مبلغ ۲۰ میلیارد تومان خریداری کنیم.

وی افزود:مجموعه شهرداری شبستر تلاش می‌کنند در خدمت رسانی به مردم فرهنگ دوست شبستر در حد و جایگاه این مردم تلاش کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • تولید ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در شهرداری قم / خودکفایی در تولید آسفالت شهری
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان