Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تيم ملي واليبال‌نشسته ايران در رقابت‌هاي قهرماني آسيا برابر تيم ژاپن به برتري رسيد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون ورزش‌هاي جانبازان و معلولين، در ادامه رقابت هاي قهرماني آسيا و اقيانوسيه، تيم ملي واليبال‌نشسته مردان کشورمان امروز پنجشنبه 23 خرداد ماه در پنجمين ديدار خود برابر تيم ژاپن قرار گرفت و در نهايت با نتيجه 3 بر صفر از سد اين تيم عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملي‌پوشان ايران در ست اول تا سوم به ترتيب با نتايج 25 بر 14، 25 بر 11 و 25 بر 9 تيم ژاپن را پشت سر گذاشتند.
تيم ملي کشورمان پيش از اين و در روزهاي گذشته توانست با نتيجه 3 بر صفر مقابل تيم هاي کامبوج، تايلند، چين و قزاقستان به پيروزي برسد.
تيم ملي ايران فردا، جمعه 24 خرداد ماه، در آخرين ديدار مرحله مقدماتي خود از ساعت 17 به وقت محلي به مصاف تيم کره جنوبي مي‌رود.
رقابت‌هاي قهرماني آسيا و اقيانوسيه 2019– تايلند از 20 خردادماه آغاز شده است و تا شنبه 25 خرداد ماه با حضور تيم هاي ايران، تايلند، چين، قزاقستان، ژاپن، کره جنوبي و کامبوج در بخش مردان ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قهرماني آسيا اقيانوسيه تيم ملي واليبال نشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۵۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران از برگزاری ۶ اردوی آماده‌سازی پیش از شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 20 سال پسر آسیا از دوم تا نهم مرداد سال جاری در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد و تیم جوانان کشورمان با هدایت غلامرضا مومنی مقدم برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

غلامرضا مومنی مقدم درباره روند آماده‌سازی تیم جوانان برای حضور در رقابت‌های آسیایی گفت: با توجه به این که تیمی جدید را تحویل گرفتم و تیم ملی جوانان سال قبل که قهرمان جهان شدند راهی تیم ملی بزرگسالان شدند، سه گروه را به اردوهای انتخابی دعوت کردیم. گروه اول و دوم بازیکنان منتخب مسابقات قهرمانی جوانان کشور در شهرکرد، گروه آخر بازیکنان حاضر در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان بودند که از تمامی این بازیکنان ارزیابی صورت گرفت.

تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران افزود: از 25 فروردین اردوهای آماده‌سازی تیم ملی جوانان پسر شروع شد و 6 اردوی 15 روزه تا زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که سوم مرداد ماه در اندونزی برگزار می‌شود، خواهیم داشت. فدراسیون والیبال به تیم ملی جوانان ماموریت داده است تا در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی (کاوا) در پاکستان حضور داشته باشد. به عنوان دیدار تدارکاتی کمی زمانش زودهنگام است چرا که هنوز شناخت زیادی از بازیکنان نداریم اما این مسابقات را به فال نیک می‌گیریم تا بتوانیم اعضای تیم را در کوران رقابت‌ها بسنجیم.

مومنی مقدم خاطرنشان کرد: در مدت 6 اردو جابه جایی و جایگزینی‌هایی در تیم خواهیم داشت تا در نهایت تیمی براساس معیارهای تیم ملی جوانان تشکیل دهیم. با 14 بازیکن به پاکستان می‌رویم و 14 بازیکن دیگر در ایران به تمرینات ادامه خواهند داد تا اردوها با حضور بهترین بازیکنان ادامه یابد.

وی در خصوص بازیکنان حاضر در اردو توضیح داد: وضعیت تیم خوب است و بازیکنان درباره اهداف توجیه شده و انگیزه خوبی دارند. باید تیم ملی جوانان از عنوان قهرمانی جهان سال گذشته دفاع کند البته حریفان سختی داریم. در قهرمانی آسیا حریفانی چون ژاپن و کره جنوبی را پیش رو داریم که ژاپن در 2022 قهرمان آسیا شد و کره جنوبی سوم جهان شد. باید این دو تیم را شکست دهیم تا مانند دوره پیش قهرمان شویم.

مومنی مقدم درباره دیدارهای تدارکاتی پیش روی تیم ملی جوانان عنوان کرد: برنامه‌ای که به ریاست فدراسیون و کمیته فنی دادم شامل برنامه‌ای کامل بود که براساس آن 6 تا 7 دیدار تدارکاتی یک ماه مانده به مسابقات قهرمانی آسیا مدنظر داشتیم چون در آن زمان بازیکنان از نظر آمادگی جسمی، تاکتیکی و فنی به مرحله ای رسیدند تا در شرایط مسابقه قرار گرفته و بتوان بهترین‌ها را انتخاب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های آسیا: کدام تیم‌ها مسافر جام جهانی می‌شوند
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • والیبال ایران و انتخابی برای قهرمانی لیگ و آسیا
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • فاطمه مجلل هم المپیکی شد
  • تاریخ‌سازی دختر ایرانی در قایق دونفره
  • اولین سهمیه المپیک قایقرانی نصیب فاطمه مجلل
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند