Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@12:37:50 GMT

آزمون فلوشیپ پزشکی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۵۲۲۹

آزمون کتبی برای پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۸ امروز پنجشنبه ۲۳ خرداد در دانشگاه های علوم پزشکی مجری دوره برگزار شد. ناطقان: آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) پیش از این قرار بود در روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت برگزار شود که به دلیل مشکلات موجود در مناطق سیل زده زمان آزمون به تعویق افتاد و امروز ۲۳ خرداد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۹۸ تعداد ۱ هزار و ۵۲۹ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۷۹۳ نفر زن و ۷۳۶ نفر مرد هستند.

آزمون کتبی در روز پنجشنبه ۲۳ خرداد ۹۸ در هر دانشگاه علوم پزشکی متولی آزمون برگزار شد.

آزمون شفاهی کلیه رشته‌ها جهت دانشگاه‌های تهران در روزهای ۲۵ تا ۲۷ خرداد ۹۸ و جهت سایر دانشگاه‌ها در روزهای ۲۵ تا ۲۶ خرداد ۹۸ برگزار می‌شود.

پذیرش نهایی متقاضیان تحصیل در دوره‌های تکمیلی تخصصی بالینی بر اساس نمره کل مکتسبه داوطلبین آزمون پذیرش مربوطه از بالاترین نمره کل مکتسبه (بر اساس دو سوم آزمون کتبی و یک سوم آزمون آسکی) و با رعایت کسب حداقل ۶۰ درصد نمره کل آزمون و سایر مقررات مربوطه صورت می‌گیرد.

ظرفیت آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۹۸ بیش از ۴۰۰ نفر در ۸۲ دوره تکمیلی تخصصی و ۱۷ دانشگاه علوم پزشکی و دو مرکز جهاد دانشگاهی اعلام شده است. منبع: مهر برچسب ها: آزمون ، فلوشیپ پزشکی ، پذیرش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آزمون فلوشیپ پزشکی پذیرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرامرزی ظهر دوشنبه با اشاره به برگزاری دهه سرآمدی آموزش دانشگاه در اردیبهشت ماه اظهار کرد: اگرچه نسل دانشگاه‌ها تغییر کرده و به مهارت آفرینی روی آورده‌اند اما کارکرد و فلسفه دانشگاه بر مبنای آموزش است.

وی افزود: بزرگترین افتخار دانشگاه‌ها تربیت نیروی انسانی و فارغ‌التحصیلان کارآمد است و آموزش، نقش مهمی در این راستا دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان با اشاره به چهار مقوله کلیدی دهه سرآمدی آموزش، تصریح کرد: دانشجو، منابع آموزشی، استاد و یا اعضای هیئت علمی دانشگاه و زیرساخت و امکانات خوب از جمله این موارد است که این دهه از از ۸ تا ۱۷ اردیبهشت ماه در دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شعار این دهه در دانشگاه مبنی بر «آموزش الهام بخش، نیاز محور و اشتغال آفرین» گفت: اهمیت و جایگاه معلم در توسعه کیفی آموزش بسیار مورد توجه است که در دهه سرآمدی آموزش برای تقدیر از اساتید، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، دورهمی … برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

فرامرزی تربیت نیروی انسانی کارآمد را یکی از فاکتورهای تحقق شعار سال دانست و افزود: دانشگاه‌ها در این زمینه می‌توانند به خوبی نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه اصفهان ۷۰۰ عضو هیئت علمی دارد، گفت: در مجموع ۸۰ نفر از بازنشستگان، سرآمدان آموزشی و … منتخبان این دوره هستند و در این بین ۲ نفر برای مرحله ملی و کشوری از بین اساتید معرفی می‌شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان یادآور شد: از بین کسانی که در حوزه تحقق شعار و سیاست‌های دانشگاه فعالیت داشته‌اند نشان تمدن‌سازی دریافت می‌کنند و همچنین مؤثرترین فرد در بین‌المللی سازی از دیگر فاکتورهای انتخاب اساتید برتر است.

وی افزود: رعایت افزایش کیفیت، آموزش، پژوهی، رعایت اخلاق حرفه‌ای، شاگرد پروری و … از معیارهای امتیازدهی برای منتخبان است در مجموع باید ۴۰۰ امتیاز را دریافت کنند.

فرامرزی با بیان اینکه دانشگاه اصفهان در رتبه بندی IST ، جز ۵ دانشگاه برتر است که در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری و زیرساخت‌ها، بین‌المللی سازی و … ارزیابی می‌شود و این دانشگاه در حوزه بین‌المللی هم در سال ۲۰۲۳ حضور داشت.

وی افزود: ۱۷ دانشکده در دانشگاه اصفهان وجود دارد و ۱۷ هزار دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی و ۹ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی هستند و ۴۰۰ رشته تحصیلات تکمیلی و ۹۰ گروه آموزشی دارد.

کد خبر 6086732

دیگر خبرها

  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • تعیین ظرفیت پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • بیش از ۲۵ هزار البرزی آموزش‌های امدادی را فراگرفتند