Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@16:17:37 GMT

600 مقاله علمی در کنگره نوروماسکولار ارائه می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۵۲۸۷

600 مقاله علمی در کنگره نوروماسکولار ارائه می شود

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد کاظم بخشنده دبیر علمی کنگره نوروماسکولار در اولین کنگره تازه های نوروماسکولار که در بیمارستان فرهیختگان برگزار شد گفت: در حال حاضر بیماری‌های نوروماسکولار در کشور متولی ندارد و متاسفانه بسیاری از افرادی که به بیماری‌هایی از قبیل SMA مبتلا هستند دچار چالش‌هایی شده اند و پزشکان فعال در این حوزه اطلاعات چندانی از روش‌های تشخیص و درمانی این گروه از بیماری‌های عصبی را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ارائه روش‌های درمانی جدید در زمینه بیماری‌های نوروماسکولار، ارائه روش‌های تشخیص، تبادل نظر استادان و صاحب‌نظران متخصصان حوزه نوروماسکولار، راه‌اندازی رشته تخصصی نوروماسکولار در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی و رسیدن به مرزهای علمی در این زمینه از اهداف برگزاری کنگره محسوب می‌شود.

دبیر علمی اولین کنگره بین‌المللی تازه‌های نوروماسکولار دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بیان کرد: تاکنون 600 مقاله علمی از دانشگاه‌های مختلف به دبیرخانه این کنگره ارسال شده که از این تعداد 100 مقاله برای سخنرانی مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.

بخشنده افزود: موضوعات درمان به‌طور مثال ژن‌درمانی، سلول‌درمانی و ارائه تجربیاتی از بیماران موردی متخصصان از جمله محورهایی هستند که توجه ویژه‌‌ای به آن‌ها شده است.

دبیر علمی کنگره بیماری‌های نوروماسکولار با بیان اینکه ظرفیت‌های لازم برای راه‌اندازی درمان‌های بیماری نوروماسکولار در کشور وجود دارد، گفت: ما می‌توانیم درمان‌های جایگزین و جدید را با استفاده از ظرفیت داخل کشور جایگزین کنیم. این موضوع در کنگره به بحث گذاشته می‌شود تا راهکارهای جدیدی برای آن ارائه شود.

انتهای پیام /

321 / 167 نوروماسکولار بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • تلاش بی وقفه برای توسعه و ترویج دانش در حوزه وب پژوهی
  • بیماری‌های قلبی و عروقی از شایع‌ترین علل مرگ‌ومیر در دنیا
  • بیماری‌های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام‌های بهداشتی دنیا
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • بیماری های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام های بهداشتی دنیا
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • طب ایرانی زمینه ساز توریسم درمانی در کشور
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • رئیس جمهور در دانشگاه لاهور: فکر و اندیشه ملت‌های ایران و پاکستان توانایی ارائه حرف‌های نو در حوزه فنی و علمی را دارد