Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@11:58:31 GMT

نجات 44 خدمه نفتکش های دریای عمان توسط ایران

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۵۴۸۶

 

 یک منبع آگاه گفت: ۴۴ ملوان دو فروند کشتی نفتکش خارجی که صبح امروز در دریای عمان دچار حادثه شدند با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان از آب گرفته شدند و توسط شناور ناجی ایرانی به بندر جاسک منتقل شدند.

این منبع آگاه در گفت و گو با ایرنا افزود: اولین شناور ساعت ۸ و۵۰ دقیقه صبح امروز ۲۳ خرداد در فاصله ۲۵ مایلی جاسک دچار حادثه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این کشتی با پرچم جرایر مارشال با محموله اتانول از مبدا بندر الروس کشور قطر به سمت تایوان در حرکت بود که از میانه کشتی دچار حریق شد.

به گفته این منبع آگاه ۲۳ نفر خدمه این کشتی پس از حادثه خود را به آب انداختند که با هماهنگی و هدایت مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان توسط یک فروند کشتی عبوری از آب گرفته شده و به شناور ناجی ایرانی تحویل داده شدند.

این منبع اظهار داشت: به فاصله یک ساعت بعد پس از کشتی اول در ساعت ۹ و۵۰ دقیقه در فاصله ۲۸ مایلی جاسک دچار حریق شد

این نفتکش با پرچم پاناما ازیکی از بندرهای عربستان سعودی به سمت سنگاپور در حرکت بود و محموله آن متانول گزارش شده است.

براساس این گزارش ۲۱ نفر خدمه این کشتی پس از حادثه خود را به آب انداختند که هماهنگی و هدایت مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان از آب گرفته شده و تحویل شناور ناجی ایران شدند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جاسک نفتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی سطح زرد دریایی؛ وزش باد شدید بر روی دریای عمان

علی ملاشاهی  اظهار کرد: از بعدازظهر سه شنبه تا پنجشنبه ( ۷ تا ۹ فروردین) برای مناطق ساحلی و دور از ساحل سیستان و بلوچستان در دریای عمان وزش باد تا حدود ۳۰ نات و افزایش ارتفاع موج تا حدود ۲متر به ویژه در روز چهارشنبه پیش بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: توصیه می‌شود در این مدت از شنا و تفریحات دریایی خودداری و در ترددهای دریایی به ویژه تردد با شناورهای سبک و نیمه سنگین احتیاط و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم توسط همه فعالان دریایی در نظر گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ◄ هفت خدمه لنج باری غرق شده در آب های اطراف جزیره قشم، نجات یافتند
  • نجات هفت خدمه لنج باری در آب‌های اطراف جزیره قشم
  • فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • ادعای فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • تفاوت نفتکش با کشتی های حمل گاز LNG را بدانید (فیلم)
  • ۶ عملیات نیروهای یمنی ضد آمریکا، انگلیس و اسرائیل طی۷۲ ساعت گذشته
  • امدادرسانی به ۲ خدمه بارج مسطح در آب‌های بوشهر انجام شد
  • نجات ۳ کودک دچار مسمومیت با گاز در عباس آباد
  • امدادرسانی به ۲ خدمه بارج مسطح در آب‌های بوشهر
  • هشدار هواشناسی سطح زرد دریایی؛ وزش باد شدید بر روی دریای عمان