Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی صفربیرانوند روز پنجشنبه در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم دلفان افزود: اداره منابع طبیعی شهرستان دلفان باید از طریق اداره کل منابع طبیعی استان این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری نماید.

وی، با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ هزار هکتار جنگل و مرتع در دلفان وجود دارد، بیان کرد: افزایش گشتهای حفاظتی منابع طبیعی را با همکاری نیروهای محترم انتظامی و امنیتی در راستای صیانت از عرصه های ملی در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان دلفان حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی رایک وظیفه همگانی دانست و اظهار داشت: بایددراین خصوص به عموم مردم اطلاع رسانی وفرهنگ سازی لازم صورت گیرد.
وی با تشریح ابعاد مختلف جرم مواد مخدر و پدیده مخرب اعتیاد اضافه کرد: میزان سرقتها و۵۰ درصد طلاقهای جامعه ناشی از اعتیادبه مواد مخدرمی باشد.

صفر بیرانوند تاکید کرد: به منظور پیشگیری ومقابله با اعتیاد بایستی باهمکاری کلیه مراجع انتظامی وامنیتی نسبت به شناسایی قاچاقچیان عمده موادمخدر و یا افردای که درمناطق کوهستانی شهرستان مبادرت نمایند.
شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان قراردارد.
۷۲۷۰/۷۲۷۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری دلفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل اختلافات قبل از ارجاع به دیوان عدالت اداری ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، احسان یعقوب زاده صبح سه شنبه در جلسه هم اندیشی در خصوص پیشگیری از ورود پرونده‌های پرتکرار به دیوان عدالت اداری با حضور نمایندگان حقوقی ادارات و نهادهای دولتی در دادگستری استان اردبیل اظهار کرد: نگاه پیشگیرانه در تشکیل پرونده‌های مربوط به دیوان عدالت اداری مهم است و در ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید این مقوله مهم مورد اهتمام باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات قانون جدید دیوان عدالت اداری از جمله تبصره ۴ ماده ۱۶ قانون دیوان عدالت اداری و تأکید بر نگاه پیشگیرانه از نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل انتظار داریم تا با بررسی درخواست مراجعین و رسیدگی به درخواست کتبی آنان نسبت به حل و فصل مشکلات در مواردی که قانونا در خود دستگاه قابل حل است، اقدام کنند.

مسئول دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در استان اردبیل با اشاره به اینکه از این طریق از ورود پرونده‌های غیرضروری به دیوان عدالت اداری پیشگیری می‌شود، تصریح کرد: نمایندگان حقوقی ادارات باید راهنمایی و ارشادات قانونی به مراجعین در خصوص ضرورت ارایه درخواست کتبی و اخذ جوابیه لازم از ادارات برای مراجعه به دیوان را باید داشته باشند.

یعقوب زاده بر لزوم انعکاس دادخواست‌های سریالی توسط نمایندگان حقوقی دستگاه‌های اجرایی استان به دیوان عدالت اداری و به تبع آن پیشگیری از ورود دادخواست‌های مشابه و تکراری و نیز اجرای سریع آرای هیات عمومی دیوان عدالت اداری و احکام قطعیت یافته در دیوان عدالت اداری تأکید کرد.

کد خبر 6079369

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی چرام
  • حل اختلافات قبل از ارجاع به دیوان عدالت اداری ضروری است
  • کشف و ضبط چوب قاچاق از گونه تاغ در شهرستان میاندورود
  • موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی در بروجرد ایجاد می‌شود
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران رفسنجان برای بارش‌های پیش‌ رو/ مردم به مناطق کوهستانی نروند
  • محموله چوب قاچاق جنگلی در نشتارود توقیف شد
  • آزادسازی ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی در سیاهکل
  • پیش‌بینی برداشت ۵۰هزار تن نخود در دلفان
  • رفع تصرف از اراضی ملی در شهرستان سوادکوه
  • کشف و ضبط چوب جنگلی قاچاق در شهرستان میاندورود