Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مسعود سلطانی فر امروز در آیین افتتاح پروژه های ورزشی خاتون آباد اظهار داشت: با افتتاح زمین چمن مهر امام رضا (ع) و سالن چند منظوره شهدای خاتون آباد و کلنگ زنی سالنی در مجاور زمین چمن مصنوعی که تا یکسال آینده به بهره برداری می رسد، فرصت خوبی برای ارتقا سلامتی و‌ نشاط مردم به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان استعدادهای ورزشی شهرستان پاکدشت را مورد توجه قرار داد و‌ خاطرنشان ساخت: ما هر روز خبرهای خوبی از درخشش ورزشکاران این شهرستان در رده های سنی مختلف در تیم های ملی می شنویم که بدون شک با سرمایه گذاری در توسعه اماکن ورزشی، استعدادیابی و آموزش نیروهای متخصص، این شهرستان آینده بسیار خوبی خواهد داشت.

دکتر سلطانی فر در بخش دیگری از سخنانش به تحریم های گسترده و ظالمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و توضیح داد: با وجود این تحریم ها که باعث شده درآمدهای کشور محدود شود اما با تلاش و برنامه ریزی و مدیریت بر منابع و همکاری با مسئولین استان ها و شهرداری ها تا پایان سال 1398، بیش از هفتصد پروژه ورزشی را افتتاح و به بهره برداری می رسانیم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بعد از سپری کردن سال 97 که با افتخارآفرینی در جام جهانی فوتبال، بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا، المپیک جوانان، لیگ قهرمانان آسیا و رویدادهای دیگر همراه شد، تلاش می کنیم در سال جاری مسابقات کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا با بیشترین سهمیه حضور پرقدرت و آبرومندانه در بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک جام جهانی زمین ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دهقان افزود: اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای نخستین بار به ورزش و جوانان استان تخصیص یافته است که می‌تواند به ارتقاء و پیشرفت این حوزه کمک شایانی کند.
وی ادامه داد: انعقاد قرارداد با هیات‌های ورزشی استانی و شهرستانی، برگزارش برنامه‌های ورزشی و فرهنگی و همایش‌های کشوری از برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای این اعتبار است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین از تعیین و تکلیف طرح‌های عمرانی با پیشرفت ۷۰ درصد خبر داد و گفت: وزیر ورزش و جوانان وعده داده امسال با تخصیص اعتبار از محل بودجه ۱۴۰۳ این طرح‌ها را به اتمام برساند.

دیگر خبرها

  • پایان رویای پارالمپیک‌ برای بسکتبال با ویلچر
  • برخورد سخت در انتظار اماکن و باشگاه های ورزشی مختلط و متخلف در خصوص تصویربرداری و انتشار در فضای مجازی 
  • پایان رویای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برای بسکتبال با ویلچر ایران
  • افزایش ۲ برابری ظرفیت تصفیه خانه‌های فاضلاب مشهد تا ۲ سال دیگر
  • دیدار وزیر ورزش با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی مختلف
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • بهره‌برداری از پروژه فیبر نوری شهرستان گلوگاه در استان مازندران
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • تداوم طلسم ۱۸ ساله افتتاح پروژه ورزشگاه شهدای مس شهر کرمان