Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@22:16:05 GMT

واکنش دادستان کل کشور به اظهارات نزار زاکا

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۵۶۸۹

دادستان کل کشور در واکنش ‌به اظهارات نزار زاکا علیه ایران گفت: ‌اسناد و مدارک محکومیت این فرد را منتشر می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، ‌حجت‌الاسلام محمد‌جعفر منتظری پیش از ظهر امروز ‌در حاشیه ‌معارفه دادستان ‌سمنان در جمع خبرنگاران ‌در و‌اکنش به اظهارات نزار زاکا اظهار داشت: ‌اسناد و مدارک محکومیت ‌این فرد را در دست داریم و اگر ‌لازم باشد، ‌مصاحبه‌، فیلم‌ها و مستندات‌ را منتشر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این فرد ‌با وساطت دولت لبنان و حزب‌الله آزاد شد و ‌با آزادی مشروط به کشورش بازگشت، افزود: نزار زاکا بخشی از دوران محکومیتش را در کشورمان ‌گذرانده و ‌به جای تقدیر و تشکر از‌ جمهوری اسلامی و نظام قضایی ایران، ‌رویکرد بسیار ناجوانمردانه‌ای را در پیش گرفته است.

منتظری با بیان اینکه ‌امیدواریم دیگر شاهد این نوع اقدامات ناجوانمردانه از سوی این فرد ‌نباشیم، تصریح کرد: ‌زاکا اگر بخواهد به روش کنونی خود ادامه دهد‌ دستگاه قضایی ایران ‌اسناد و مدارک خود را منتشر خواهد کرد تا معلوم شود چه کسی دروغ می‌گوید.

دادستان کل کشور در پاسخ به سئوالی درباره روند رسیدگی به پرونده شهردار اسبق تهران نیز تصریح کرد: ‌حضور نجفی در زندان تفاوتی با سایر زندانیان ‌ندارد و امکانات یکسان ‌در اختیار همه زندانیان قرار می‌گیرد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: نزار زاکا دادستان کل کشور محمدجعفر منتظری شینزو آبه حیات شبانه ژاپن نزار زاکا آیت الله محقق کابلی جولیان آسانژ هادی حق شناس تروریسم اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۳ هزار و ۸۱۱ مورد درخواست متقاضیان صدور سند برای اراضی زراعی و باغی

اردشیر عسگری گفت: این سامانه برای اجرای تفاهم نامه فی مابین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و وزارت جهادکشاورزی به منظور تسریع و پایش قرارداد‌های تطبیق و مستندسازی اراضی کشاورزی به صورت سیستم اطلاعات مکانی (Web GIS) طراحی شده است که مزایا و ویژگی‌هایی از قبیل رصد و پایش هوشمند قرارداد‌های حدنگاری اراضی کشاورزی، جمع آوری نقشه‌ها و داده‌های تولید شده توسط شرکت‌های مشاور، ارجاع سیستمی پرونده‌ها بین شرکت‌های مشاور، واحد‌های ثبتی و جهادکشاورزی و ارسال درخواست‌های صدور سند به سامانه‌های جامع املاک و قانون تعیین تکلیف دارد که تمامی ادارات ثبت اسناد و املاک، جهاد کشاورزی و شرکت‌های مشاور در سراسر کشور از آن بهره گیری می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت صدور اسناد اراضی افزود: با همکاری و هماهنگی اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان در راستای افزایش سرعت اجرای سند‌دار کردن اراضی کشاورزی به تعداد ۳ هزار و ۸۱۱ مورد درخواست به امور اراضی شهرستان ارجاع شده که ۷۵ درصد درخواست‌های واصله تایید شده و رتبه اول استانی در تعداد درخواست‌های بررسی و تایید شده را دارا است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تقاضا محور بودن صدور سند زمین‌های کشاورزی اطلاع رسانی و ترغیب کشاورزان نسبت به دریافت سند در کلاس‌های آموزشی و ترویجی انجام می‌شود و امیدواریم از نظر صدور سند رتبه اول کشور را همچنان داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • واکنش معین به ادعای حضور پنهانی‌اش در ایران: دروغ می‌گویند
  • بررسی ۳ هزار و ۸۱۱ مورد درخواست متقاضیان صدور سند برای اراضی زراعی و باغی
  • واکنش معین به خبر حضور پنهانی‌اش در ایران
  • واکنش معین به حضور پنهانی‌اش در ایران
  • طرح کنترل و نظارت بیش از ۷۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در سیستان و بلوچستان
  • اولین واکنش معین به خبر رفت و آمدش به ایران
  • اظهارات وزیر کشور درباره جرایم رانندگی: خیلی قدیمی است
  • واکنش‌های ادامه دار به اظهارات علی مطهری درباره عید نوروز
  • نخستین واکنش به تخفیف روزانه هزار میلیاردی به چین
  • واکنش وزیر رئیسی به اظهارات فلاحت پیشه درباره تخفیف هزار میلیاردی در فروش نفت به چین