Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@07:13:02 GMT

5 خرید مهم رئال لو رفت

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۵۷۹۲

باشگاه رئال مادرید تاکنون موفق شده 5 خرید خود را قطعی کند و این باشگاه تا به این لحظه از هر باشگاهی در اروپا جلوتر است. به گزارش صدای ایران از فارس، بر این اساس آخرین خرید رئالی‌ها فعلا فرلاند مندی است که با 24 سال در دفاع چپ توپ می‌زند، زیدان این بازیکن را از المپیک لیون با 48 میلیون یورو به خدمت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته هم لوکا یوویچ رسما به عنوان اولین خرید به رئالی‌ها معرفی شد. امروز هم ادن هازارد بازیکن ارزشمند بلژیکی در برنابئو معرفی خواهد شد. بازیکنانی نظیر میلیتائو 21 ساله و رودریگو 18 ساله دیگر بازیکنانی است که زین الدین زیدان برای آغاز طوفانی به خدمت گرفته است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: رئال مادرید زیدان فوتبال صدای ایران ایران صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکا مودریچ ماندنی شد

کارلو آنچلوتی در نشست خبری قبل از ال کلاسیکو وقتی با پرسشی در مورد مودریچ روبه‌رو شد، پاسخ داد که او هرگز نقش یک بازیکن ذخیره را قبول نخواهد کرد و آنقدر تلاش می‌کند تا دوباره به ترکیب اصلی برسد

ستاره کروات دیشب برابر براسا فیکس بازی کرد و تا انتها نیز در زمین ماند. تونی کروس تعویض شد ولی کارلتو مودریچ را در زمین نگه داشت. او از بهترین‌های رئال بود و حالا آاس نوشته است که مودریچ نمی‌خواهد رئال را ترک کند و منتظر رسیدن پیشنهاد تمدید است تا فصل بعد نیز به درخشش با پیراهن باشگاه محبوبش ادامه دهد.

مودریچ با ۱۸۵۷ دقیقه بازی سیزدهمین بازیکن از نظر تعداد دقایق بازی در فصل جاری است. دور از ۳۱۶۵ دقیقه فصل قبل، اما او تسلیم نمی‌شود و مصمم است تا با درخشش در بازی‌های پیش رو ثابت کند در رئال تمام نشده و همچنان می‌توان روی او حساب کرد. خبری خوب و خوشحال کننده برای هواداران رئال

منبع: ورزش سه

tags # لوکا مودریچ ، رئال مادرید سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • شادی جنجالی رئالی ها مقابل بارسلونا، نسل به نسل ادامه دارد
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • بلینگام اسطوره جدید رئال را معرفی کرد
  • معرفی کلاه کاسکت راپیدو
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود