Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی برنا،صبح امروز خبرگزاری یونیوز از هدف قرار دادن دو نفتکش بزرگ حامل نفت خام در دریای عمان خبر داد. محل وقوع حادثه، ۳۰ کیلومتری جنوب بندر جاسک (شرق استان هرمزگان) است. دود حادثه از ساحل جاسک دیده می شود.

نفتکش حامل متانول (ماده فوق العاده سریع الاحتراق) است به همین دلیل خاموش کردن آن به شدت خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران به کمک کشتی آتش گرفته شتافت؟

برخی منابع می گویند داده های ترافیک دریایی نشان می دهد هم اکنون یک کشتی تجسس و امداد و نجات ایرانی در حال نزدیک شدن به نفت کش فرونت آلتمایر است، کشتی‌ که در حال سوختن است.

‌یکی از نفتکش های هدف قرار گرفته در دریای عمان  از روی رادار محو شده است و احتمالا غرق شده است

خدمه کشتی نفتکش فرانتلاین نروژ توسط نیروی دریایی ایران به ساحل منتقل شدند.

کشتی های ایرانی، خدمه دو نفت کش مورد حمله قرار گرفته را نجات دادند

۴۴ ملوان نفتکش های حادثه دیده در جاسک هستند

۴۴ ملوان دو فروند کشتی نفتکش خارجی که صبح امروز در دریای عمان دچار حادثه شدند با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان از آب گرفته شدند و توسط شناور ناجی ایرانی به بندر جاسک منتقل شدند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترافیک عمان کشتی نفت هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۵۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریادار ایرانی: دشمنان به ناامیدسازی مردم متوسل شده اند

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه دشمنان به ناامیدسازی و تفرقه متوسل شده اند، گفت: جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوی اسلامی ایران در محفل انس با قرآن کریم مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) این نیرو در رشت، تدبر و تفکر در قرآن را رمز پیروزی در برابر دسیسه دشمنان دانست و اظهار کرد: امروز تمرکز دشمن در این است که ما را از قرآن و عترت دور کند و بر این باور است که با بذر ناامیدی و تفرقه می‌شود ملت ایران را شکست دهد.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه قدر این فرصت‌های معنوی را باید دانست، افزود: دشمنان تحمل دیدن این جمع‌ها و وحدت را ندارند و دائماً در حال توطئه هستند و از روش‌های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌کند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی و قدرت نیرو‌های مسلح کشورمان،  ادامه داد: همه این موفقیت‍ها در ذیل سایه ولایت به وجود می‌آید، جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان کشور ما است که بصیرت و پیروی از منویات رهبر خنثی کننده توطئه دشمنان است.

دریادار ایرانی تصریح کرد: قرائت قرآن و حضور در مراسم و محافل قرآنی دل‌ها را به خدا نزدیک‌تر می‌کند و و سبب قوی شدن اعتقادات و افزایش بصیرت می‌شود و کسانی که با قرآن مأنوس شوند هیچوقت از الطاف الهی به دور نمی‌مانند و گمراه نمی‌شوند.

در این محفل انس با قرآن، امید رضا رحیمی قاری و حافظ کل قرآن کریم و نفر اول حفظ کل مسابقات بین المللی قرآن کریم در سال 1402 به قرائت آیات وحی پرداخت.

همچنین در این محفل نورانی که با حضور کارکنان سپاه و فراجا همراه بود از دو خانواده شهید و قرآنی و همچنین تعدادی از نونهالان قرآنی دختر و پسر تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دریادار ایرانی: دشمنان به ناامیدسازی مردم متوسل شده اند
  • قدردانی ویژه ایران از پاکستان
  • قدردانی ایران از نیروی دریایی پاکستان
  • فیلیپین؛ ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • ادعای فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • «ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد»
  • ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد | ماجرای سرقت نفت ایران توسط آمریکا
  • فیلیپین : ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌ نیکلاس را آزاد کرد
  • فیلیپین: ایران ۱۸ ملوان نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • تفاوت نفتکش با کشتی های حمل گاز LNG را بدانید (فیلم)