Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@19:19:36 GMT

تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمد جنتی +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۵۸۴۲

تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمد جنتی +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم محمدجنتی امروز  پنجشنبه، ۲۳ خردادماه از ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد حضرت حجت(عج) آغاز شد و هم اکنون در قطعه ۲۶ گلزار شهدای تهران در حال برگزاری است.

مراسم دیدار و وداع با پیکر مطهر فرمانده حیدر مدافعان حرم نیز روز گذشته در معراج شهدای تهران و با حضور باشکوه مردم تهران، اعضای خانواده، دوستان و همرزمان شهید بعد از گذشت دو سال از شهادت شهید محمد جنتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم وداع با فرمانده تیپ زینبیون با ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توسط مداح اهل بیت(ع) حاج امیر عباسی همراه بود.

شهید محمد جنتی با نام جهادی حاج حیدر و معروف به «فرمانده حیدر»  بیش از یک سال فرمانده رزمندگان مدافع حرم پاکستانی (تیپ زینبیون) و پیش از آن نیز مدتی فرمانده عملیات قرارگاه حیدریون سوریه بود.محمد جنتی نهایتاً در ۱۶ فروردین ۹۶در حماه سوریه منطقه تل ترابی به شهادت رسید و همچون حضرت عباس(ع) سر و دستش را فدا کرد و پیکر مطهرش در منطقه ماند. حالا بعد از گذشت۲ سال طی عملیات تفحص پیکر شهدای مدافع حرم در مناطق سوریه، پیکر این شهید نیز کشف شده و به کشور بازگشته است. هویت پیکر او از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است.

در ادامه ویدئویی از مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدمدافع حرم «محمد جنتی» معروف به فرمانده حیدر را که در بهشت زهرای تهران مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدافعان حرم شهید مدافع حرم گلزار شهدا تشییع پیکر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی

در این مراسم، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ «محمد محمودی» معاون اجرایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش و جمعی دیگر از فرماندهان ارتش حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • گرامیداشت شهید مدافع حرم سیدمهدی جلادتی برگزار می‌شود
  • پیکر مادر دو شهید والامقام در ارومیه تشییع می‌شود