Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@01:31:21 GMT

سرقت همزمان دزد از منزل زیدان و ایسکو !

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۵۸۸۹

سارقان حرفه ای به منزل زیدان و ایسکو سرمربی و بازیکن رئال مادرید دستبرد زدند. 

به گزارش تابناک ورزشی، رسانه‌های اسپانیایی از به سرقت رفتن لوازم منزل ایسکو، مهاجم و زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید خبر دادند.

مسئولان رئال مادرید بسیار نگران این موضوع هستند و به بازیکنان و مربیان تیمشان اعلام کردند در شبکه‌های اجتماعی جزئیات اموال خودشان را منتشر نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پرونده سرقت از خانه فوتبالی‌ها به این ۲ نفر ختم نمی‌شود. سارقان قبل از این به خانه جوردی آلبا، بواتنگ، بنزما، ویلیام کاروالیو، خواکین، موری، کوندوگبیا، پائولیستا و گارای هم دستبرد زده بودند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایسکو زیدان دزد سرقت شینزو آبه حیات شبانه ژاپن نزار زاکا آیت الله محقق کابلی جولیان آسانژ هادی حق شناس تروریسم اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۵۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۵ شهر کرمان در اجرای طرح امنیت محله محور و گشت زنی در سطح شهر از پرسه زدن چند سارق در یکی از محله‌های شهر مطلع و به سرعت عازم این محل شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی پراید را توقیف و سه متهم که در شهرستان رفسنجان مرتکب سرقت وسایل نقلیه شده بودند را دستگیر کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: از خودروی این سارقان مقداری سیم و کابل مخابرات نیز کشف و با انتقال متهمان به کلانتری از ارتکاب آنان به سرقت در محله‌های شهر کرمان جلوگیری شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • ۱۰ بار حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی؛ آنچلوتی به رکورد گواردیولا رسید
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • گواردیولا: به مزخرف‌ترین شکل به رئال‌‌مادرید باختیم
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان