Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@08:00:50 GMT

جهادی از نوع سه‌شنبه‌های مهدوی در زنجان + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۵۸۹۷

جهادی از نوع سه‌شنبه‌های مهدوی در زنجان + تصاویر

اردوی جهادی سه‌شنبه‌های مهدوی توسط کادر پزشک، پرستار، روانپزشک و دندان پزشک با اندازه گیری رایگان فشار خون، قند خون و انجام کارهای فرهنگی در حال خدمت رسانی به زنجانی‌هاست. ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ استانها زنجان نظرات - اخبار استانها -

عضو کادر سه شنبه‌های مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: طرح سه‌شنبه‌های مهدوی پیش از این در مناطق محروم استان خدمت رسانی می‌کرد اما در حال حاضر به صورت عمومی در امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان سه‌شنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی در این طرح که تمام سنین را شامل می‌شود اندازه‌گیری فشار خون انجام می‌شود و افرادی که مستعد بیماری دیابت باشند مورد غربالگری قند خون قرار گرفته و به پزشک معالج معرفی می‌شوند.

عضو کادر سه‌شنبه‌های مهدوی و مسئول پایگاه پرستاری دانشکده علوم پزشکی زنجان با اشاره به حضور 50 تا 60 نفر پزشک، پرستار، ماما، دندانپزشک و روانپزشک در این اردوی جهادی، افزود: سه‌شنبه‌های هر هفته 15 تا 20 نفر از اعضا به صورت داوطلبانه جهت ارائه خدمات به مردم در این اردو حضور دارند.

تجلیل از جهادگران سیل خوزستان در اهواز + تصاویرجهادگران در راه امداد رسانی به سیل زدگان سربیشه + تصاویرفیلم/ "درختان در حال مرگ پلدختر" چشم انتظار کمک جهادگران

وی با بیان اینکه سه‌شنبه هر هفته 100 تا 200 نفر مورد ویزیت رایگان فشار و قند خون قرار می‌گیرند، خاطر نشان کرد: طرح خاص فرهنگی که «حاضرید برای امام زمانتان چه کاری انجام دهید؟» انجام می‌شود که جز مهم ترین اقدامات در کنار کارهای پزشکی است و علاوه بر آن ختم صلوات و ختم قرآن نیز برگزار می‌شود.

 به گفته مسئول پایگاه پرستاری دانشکده پزشکی و مامایی تابستان پیش رو نیز طرح گسترده‌تر می‌شود تا دانش آموزان پشت کنکوری از مشاوره‌های رایگان آموزشی اعضای این کادر بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: ارزاق غذایی نذر ظهور امام زمان(عج) نیز در ماه مبارک رمضان به کمک خیرین در استان تهیه شد و شب 21 ماه رمضان به همت اعضای این طرح در اختیار نیازمندان قرار گرفت و در آخرین سه‌شنبه ماه مبارک رمضان که مصادف با روز قبل عید فطر نیز بود با افطاری ساده از مراجعین پذیرایی شد.

عضو کادر سه‌شنبه‌های مهدوی و مسئول پایگاه پرستاری دانشکده علوم پزشکی زنجان با اشاره به این که ساعت کار هر سه شنبه در ماه مبارک از ساعد 22 تا 23 و 30 شب انجام شد، افزود: غیر از ماه مبارک رمضان از ساعت 18 تا 20 انجام می‌شود و می‌توان از مشارکت مردم در این طرح متوجه استقبال‌شان شد.

وی یادآور شد: ذکر این نکته نیز مهم است که هدف غربالگری پیشگیری از عوارضی است که به دنبال مشکلات قند و فشار خون ایجاد می‌شود تا در صورت وجود مشکل در افراد سریع‌تر تشخیص داده شده و مورد درمان قرار گیرد.

زنجان

انتهای پیام/ش

R41375/P/S6,59/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۵۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰۰ شرکت دانش بنیان در حوزه وزارت نیرو در کشور فعال است

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم کارگر نجفی در آئین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان، با بیان اینکه جوز جذب ۱۰۰۰ نخبه علمی در زیرمجموعه‌های وزارت نیرو گرفته شده است، گفت: ۶۰ نفر جذب شده‌اند و فرآیند جذب ۱۲۶ نفر در حال انجام است.

وی ادامه داد: از حدود ۱۰ هزار شرکت دانش‌بنیان فعال در کشور بیش از ۱۰۰۰ شرکت در حوزه وزارت نیرو فعال هستند که زمینه فعالیت ۸۰ درصد این شرکت‌ها، حوزه برق است.

کارگر نجفی با بیان اینکه وزارت نیرو در دولت سیزدهم توفیق‌های خوبی داشته است، ادامه داد: عمده این موفقیت‌ها در گذر از پیک تابستان ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در حوزه آب و برق خود را نشان داد.

معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو به سرعت گرفتن جهاد آبرسانی به روستاها در کشور اشاره کرد و گفت: رکوردزنی در کاهش اجرای پروژه‌ها از نظر زمانی، از دیگر موفقیت‌های وزارت نیرو در دولت سیزدهم است.

کارگر نجفی افزود: وزارت نیرو در حوزه نظام بهره‌وری در دو سال گذشته رتبه برتر را در جشنواره شهید رجایی کسب کرد.

مرتضی شهامی، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه تغییر مدیریت‌ها با هدف بهبود در انجام امور است، گفت: در حوزه‌های زیرساختی فعالیت‌های خوبی در استان انجام شده است.

در پایان مراسم، پروانه برهانی به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ی زنجان معرفی و از خدمات منصور اوجاقی مدیرعامل قبلی این شرکت قدردانی شد.

کد خبر 6083351

دیگر خبرها

  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ۱۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • سامانه بارشی جدید بارشی در استان زنجان حاکم می شود
  • أخذ مجوز جذب هزار نخبه در وزارت نیرو
  • ۱۰۰۰ شرکت دانش بنیان در حوزه وزارت نیرو در کشور فعال است
  • صائین قلعه ابهر میزبان گروه جهادی حیان علوم پزشکی زنجان+فیلم