Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@02:35:24 GMT

ناکامی راننده شیطان صفت با هوشیاری خلبان هوا ناجا

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۵۹۱۴

ناکامی راننده شیطان صفت با هوشیاری خلبان هوا ناجا

فرمانده هواپیمایی نیروی انتظامی از اقدام هوشیارانه خلبان هوا ناجا در نجات جان دو دختر جوان و ناکامی راننده شیطان صفت خبر داد.

به گزارش فارس، سردار علی مستاجران فرمانده هوا ناجا گفت: حوالی ساعت ۱۷ روز گذشته خلبان یکی از بالگرد‌های هوا ناجا هنگام بازگشت از مأموریت، به حرکات مارپیچ و غیرعادی خودرویی در یکی از محور‌های فرعی شهرری - ورامین مشکوک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تحرکات این خودرو در مسیر حرکت، رصد و خلبان هوا ناجا متوجه درگیری میان سرنشینان خودرو و راننده شده و این خودرو را تعقیب می‌کند.

فرمانده هوا ناجا با اشاره به روند تعقیب و گریز، ادامه داد: در موقعیتی مناسب، خلبان هوا ناجا با کم کردن ارتفاع برای متوقف کردن خودرو مذکور تلاش می‌کند بدین ترتیب راننده خودرو بلافاصله سرنشینان را که دو دختر جوان بودند از خودرو پیاده و با سرعت بسیار زیاد برای فرار از صحنه تلاش می‌کند.

سردار مستاجران ادامه داد: براساس اظهارات دو خانم جوان که به عنوان مسافر سوار این خودرو می‌شوند، راننده با سوء نیت قصد آزار و اذیت این سرنشینان در سر می‌پروراند.

وی گفت: با ادامه فرایند تعقیب هوایی خودرو و هماهنگی‌های صورت گرفته با مراکز انتظامی، خودروی مذکور در یکی از محور‌ها متوقف و راننده شیطان‌صفت دستگیر می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: هواناجا پلیس آدم ربایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلبان ها در سینما

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما فیلم «آسمان غرب» تازه ترین فیلمی است که با موضوع خلبان ها ساخته شده است و به حضور شهید شیرودی در روزهای آغاز جنگ می پردازد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچی پوشاک در رودبار
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • خلبان ها در سینما
  • از کشف گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا تا کشف ۲ تن چوب قاچاق در کلنجین
  • نقش هوانیروز مهم و تاثیرگذار است
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • هوشیارانه با دشمن برخورد کنیم
  • هوشیاری ارتشیان خاری بر چشم دشمنان است
  • رژه روز ارتش برگزار شد