Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@12:21:03 GMT

عکس/ یادواره شهدای قم با حضورشیخ عیسی قاسم

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۵۹۵۵

دهمین یادواره ۱۲۸ شهید منطقه دروازه ری قم با سخنرانی امیر سرتیپ صباحی فر فرمانده پدافندهوایی ارتش و تجلیل از آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در صحن امامزاده سیدعلی (ع) برگزار شد.

" .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی شهید نصیری آیت الله عیسی قاسم امیر صباحی فرد انقلابیون بحرین ذوالنور شیعیان بحرین علمای شیعه قم یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، حمید قویدل روز با بیان اینکه امدادگران جمعیت هلال احمر فارغ از نوع و شرایط زمانی در تمامی حوادث حضور فعال دارند و ایثارگری می‌کنند، گفت: امدادگران در تمامی حوادث احساس مسئولیت کرده و بدون منت و با جان و دل به همنوعان خود خدمت می‌کنند.
وی همچنین با اشاره به مردمی بودن جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر مردمی‌ترین جمعیت و نهادی است که در همه بحران‌ها در کنار مردم بوده و آن افتخار می‌کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اقدامات عمرانی جمعیت هلال احمر استان اردبیل در سال جاری اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده امسال تمام کار‌های عمرانی پایگاه‌ها و شعب جمعیت در استان تکمیل خواهد شد.
قویدل از تجهیز، تکمیل و افتتاح ۲ پایگاه امداد و نجات سرچم و بران تا هفته دولت سال جاری خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر این احداث ساختمان پایگاه هلال احمر پارس‌آباد مغان هم شروع شده و قرار است طی ۱۸ ماه تکمیل و افتتاح شود.
وی کمبود نیرو در پایگاه‌های امداد و نجات را از دغدغه‌های این نهاد در استان عنوان کرد و افزود: پارسال ۳۰ هزار نفر در استان زیرپوشش آموزش‌های عمومی قرار گرفتند و آموزش‌های تخصصی هم آغاز شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: پارسال ۸۰ نفر به عنوان نیرو‌های شرکتی برای پایگاه‌های امداد و نجات استان جذب شدند و برای افزایش تعداد تیم‌های توانا در استان نیز تلاش می‌شود.
قویدل با اشاره به تامین تجهیزات مورد نیاز جمعیت هلال احمر طی سال گذشته اظهار کرد: هم‌اکنون تجهیزات لازم برای امدادزمستانی در استان تکمیل شده، انبار‌های استان تجهیز شده و کمبودی در زمینه دستگاه و تجهیزات نجات از جمله پمپ آب، آب کش و لجن کش نداریم.
وی افزود: علاوه بر این خودرو‌های هلال احمر در حال ترخیص شدن از گمرک و شماره‌گذاری است و تلاش می‌کنیم سهیمه بیشتری برای استان اردبیل بگیریم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ساماندهی نیرو‌های هلال احمر استان، سود ده کردن داروخانه‌های هلال احمر استان، تدوین برنامه مدون برای تمام شعبات و مراکز هلال احمر و تخصیص اعتبارات بر اساس برنامه‌ها و راه‌اندازی شعبه هلال احمر انگوت و اصلاندوز را از برنامه‌های اولویت‌دار هلال احمر استان اردبیل در سال جاری ذکر کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند
  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل
  • یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • چند خبر کوتاه از شهرستان فریمان
  • زمان یادواره سرداران و شهدای روستای گنجه‌ای بزرگ اعلام شد
  • يادواره شهدای روستای فرسش اليگودرز