Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان کل کشورگفت: از دستگاه های اجرایی انتظار داریم در مسائلی که منافع آن به عامه مردم باز می گردد مساعدت و همکاری بیشتری را اعمال نمایند.‌

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،حجت الاسلام و المسلمین منتظری در آئین تکریم و معارفه دادستان استان سمنان با بیان اینکه اولین و مهمترین وظیفه ی قوه قضائیه خدمت به  مردم است گفت: بنا بر فرمایش امیر مومنان (ع) اگر کسی در خدمت به مردم احساس خستگی نموده و این احساس در عمل او نشان داده شود ، زمینه ی خدمت از وی بازستانده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دادستان دو وظیفه مهم دارد : نخست آنکه برای کسانی که نزد وی آمده و طرح شکایت نموده و تقاضای رسیدگی دارند ، وظیفه دارد احقاق حق نموده و حق را بازستاند و وظیفه ی دوم دفاع از حقوق عمومی می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری ادامه داد: ما امروز شاهدیم که متاسفانه در برخی حوزه های حقوق عمومی، تجاوزاتی شکل گرفته و تعدیاتی به این حقوق وارد آمده که زمین خواری ها و تجاوز به حریم و بستر رودخانه ها از آن جمله است.‌

دادستان کل کشور با اشاره به وضعیت حجاب و عفاف در کشور گفت: امروز مسئله ی حجاب و عفاف دستاویزی برای رسیدن به مطامع و خواسته های دشمن شده است و آن ها با انواع اقدامات تلاش دارند تا با بهره مندی از این مسئله، فرهنگ غربی را در کشور رواج دهند که باید مراقب باشیم البته دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در مقابله با بد حجابی کوتاه نیامده و تمام تلاش خود را در مبارزه با بی بندوباری در جامعه ارائه خواهد نمود. 

وی اضافه کرد: دلایلی داریم که دشمن با تضعیف بحث حجاب و عفاف قصد گرفتار نمودن جوانان و زنان ما را دارد که قطعا نیروی انتطامی و مردم اجازه نخواهند داد که عده قلیلی فرهنگ حجاب و عفاف را زیر سئول برده و تضعیف نمایند. 

چرخ کارخانجات از حرکت متوقف نشود

دادستان کل کشور گفت: آمریکا در جبهه های اقتصادی و فرهنگی به جنگ با ملت ایران امده است و باید توجه کنیم که زمینه را برای تهاجم بیشتر آن فراهم ننماییم.‌

وی افزود: در مسائل و مشکلات حقوقی کارخانجات و صنایع ، دستگاه قضایی ضمن رعایت حقوق بانک تسهیلات دهنده و پیگیری حقوق آن مجموعه ، باید تلاش نماید تا چرخ کارخانجات از حرکت نایستد. 

 

خبر در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری صبح پنجشنبه در نشست هم اندیشی با ائمه جماعات شهرستان رشت اظهار کرد: مردم ائمه جمعه فردی امین و مطمئن جهت بیان مشکلات و درخواست‌های خود تلقی می‌کنند که این امر سبب اطلاع و آگاهی کامل ائمه از بخش بزرگی از معضلات، آسیب‌ها و نیازهای مردم می‌شود.

فرماندار رشت با بیان اینکه ائمه جمعه با استقرار خود در بخش‌ها و شناخت کامل مشکلات و معضلات مردم روستاها در حفظ اتحاد و همدلی بین آنها نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند، افزود: بنابراین ائمه جمع همواره در مقاطع سخت و حساس با حضور و درایت خود حلال مشکلات هستند.

وی با تاکید بر اینکه امروز تمام مسؤولان باید پیرو فرامین مقام معظم رهبری و بر حول محور ائمه جمعه حرکت کنند، اضافه کرد: نقش محوری ائمه جمعه که سبب ایجاد اتحاد و همدلی میان مردم و دلگرمی و پشتوانه‌ای برای مسؤولان به شمار می‌رود انکارناپذیر است.

عاشوری با تاکید بر اینکه ائمه جمعه منادیان وحدت و پرچمدار انسجام، همدلی، همراهی و حافظان دین به شمار می‌روند، تصریح کرد: تریبون نماز جمعه بالاترین قدرت روشنگری و کفر ستیزی را در جامعه اسلامی دارد که دشمنان نیز از همین جایگاه نماز جمعه هراس دارند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حفظ حجاب و عفت، حفظ خط اسلام و ایمان مردم است، ادامه داد: ائمه جمعه در تبیین عفاف و حجاب در سطح جامعه تلاش کرده و بر نهادینه شدن احکام آن تلاش می‌کنند که جای قدردانی دارد.

فرماندار رشت با بیان اینکه دولت سیزدهم اهتمام جدی برای رفع مشکلات مردم دارد، بیان کرد: مهم‌ترین رویکرد دولت وحدت، همگرایی و خدمت صادقانه به مردم است که باید همه ما به آن پایبند باشیم و در سرلوحه کارها قرار دهیم.

کد خبر 6088219

دیگر خبرها

  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست
  • مسئولان در امر حجاب وظیفه حاکمیتی، اخلاقی و اجتماعی دارند
  • حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است