Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: روح بیانیه گام دوم انقلاب نیز دفاع از حقانیت انقلاب اسلامی است؛ اساس انقلاب توجه به رای مردم است و باید این مسئله را برای جوانی که سال‌ها بعد از انقلاب متولد شده تبیین کرد. ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محمدحسین صفارهرندی ظهر امروز در بیست و ششمین همایش سالیانه و سراسری رؤسا و سرپرستان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با موضوع تحلیل راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: مهمترین بعدی که در بیانیه گام دوم انقلاب در مورد آن پردازش صورت گرفته، خود انقلاب است؛ البته ابعاد و زوایای بیانیه گام دوم انقلاب مورد بررسی قرار گرفته و تا حدودی زوایای آن مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: از انقلاب تعاریف متعددی ارائه شده و مفاهیم مختلفی از آن استنباط می‌شود؛ تاکنون از زوایای مختلف انقلاب مورد تعریف قرار گرفته ‌اما یک معنای خاص نیز از آن وجود دارد و آن این است که انقلاب، واقعه‌ای بوده که 40 سال قبل در کشور ما رخ داده است.

صفارهرندی افزود: انقلابی که 40 سال قبل رخ داد هنوز هم در جریان است و جریاناتی که ابتدای انقلاب تلاش کردند آن را انکار کنند امروز آن را به عنوان یک واقعیت رسمی مورد پذیرش قرار داده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ظرفیت‌ها نسبت به انقلاب حتی در میان یاران آن نیز متفاوت بوده تاکید کرد: به همین دلیل است که شاهد برخی ریزش‌ها و خستگی‌ها هستیم و این نیز بعدی دیگر در انقلاب است که البته برخی به نادرستی از این طریق به انقلاب خرده می‌گیرند.

سردار غیب‌پرور‌: دشمنان توان مقابله با ایران را ندارند / در راه پاسداری از انقلاب اسلامی مشکلات را تحمل می‌کنیمنماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: باید در گام دوم به آرمان‌های انقلاب اسلامی نزدیک شویمکرمان| انقلاب اسلامی تداوم واقعه غدیر بود

صفارهرندی گفت: مقام معظم رهبری شاگرز بارز امام راحل هستند و همچنان مسیر انقلاب اسلامی را ادامه می‌دهند و این مسئله صحت ندارد که برخی عنوان می‌کنند تمام کسانی که در صدر انقلاب در کنار امام راحل بودند تصفیه شده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: انقلاب اسلامی زنده است و به مسیر خود ادامه می‌دهد و گاه حتی می‌بینیم مردم از دولت انتقاداتی دارند اما آنها نیز پای کار دفاع از انقلاب هستند و در صحنه حضور دارند و اجازه نمی‌دهند انقلاب تمام شود.

صفارهرندی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از حقانیت انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و آن را تبلور قدرت یک ملت می‌دانند بیان کرد: روح بیانیه گام دوم انقلاب نیز دفاع از حقانیت انقلاب اسلامی است؛ اساس انقلاب توجه به رای مردم است و باید این مسئله را برای جوانی که سال‌ها بعد از انقلاب متولد شده تبیین کرد.

وی اظهار داشت: باید برای جوان تبیین شود که انقلاب از روی ناچاری نبود بلکه انقلاب نسخه‌ای عالی و بهترین گزینه بود و به برکت همین انقلاب است که امروز جزو کشورهای عالی در رتبه علمی هستیم و در برخی شاخص‌ها نیز جزو 5 گزینه نخست دنیا هستیم.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی به مناسبت تاسیس سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: دوم اردیبهشت ماه، سالروز صدور فرمان تاریخی بنیادین و مدبّرانه معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، مبنی بر شکل‌گیری نهادی پر صلابت و با بصیرت است که از آغازین روز‌های تأسیس در راه پاسداری از نظام اسلامی، تمامیت ارضی میهن و ارزش‌های والای انقلاب، حتی برای لحظه‌ای از تلاش فروگذار نکرده است.

سپاه در راه پاسداری از نظام اسلامی، تمامیت ارضی میهن و ارزش‌های والای انقلاب، لحظه‌ای از تلاش فروگذار نکرده است

در بیانیه این شورا آمده است: با مروری به کارنامه پرافتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی روشن است که سیر تحولات علمی فناوری در این نهاد انقلابی تا چه میزان فزاینده و روبه‌رشد بوده است.

استفاده از دانش روز و تولید محصولات نوظهور و دستیابی به فناوری‌های پیشرفته دنیا که حاصل سال‌ها تحقیق و بررسی هوشمندانه داخلی است در کنار بهره‌گیری از ابتکارات و خلاقیت‌های علمی و نظامی باعث رشد و تعالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان نیرو‌های نظامی منطقه و جهان شده است که نمونه بارز آن، عملیات غرورآفرین پیچیده و ترکیبی «وعده صادق» است که خود نمونه روشنی از به ثمر رسیدن تلاش‌ها و مجاهدت‌های عزیزان ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که توانست قدرت نظامی، شایستگی‌های دفاعی و توان بازدارندگی کشور را برای جهانیان به نمایش بگذارد که البته چنین توفیقاتی را باید مرهون ایثار و از خود گذشتگی سرداران، فرماندهان و سپاهیان جان بر کفی دانست که با تقدیم خون پاکشان در راه انقلاب و آزادی میهن اسلامی، استقلال و سلطه‌ناپذیری در عرصه‌های بین‌المللی را برای ما به ارمغان آوردند.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با گرامی‌داشت این روز فرخنده و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والا مقام، جانبازان، آزادگان و خانواده شهدای انقلاب علی‌الخصوص سپاه پاسداران، اعلام می‌دارد در مسیر حمایت از مجاهدت‌های بی دریغ آن نهاد انقلابی از هیچ کوششی فروگذار نکرده و دوام توفیقات روز افزون پاسداران جان بر کف عزیزمان در آن نهاد ولایت‌مدار را در تحقق کامل مأموریت‌های محوله تحت زعامت داهیانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدّ‌ظلّه العالی) از خداوند سبحان مسئلت دارد.

دیگر خبرها

  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی به مناسبت تاسیس سپاه پاسداران
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است
  • بیانیه سپاه حضرت ابالفضل(ع) به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • تجمع نمازگزاران جمعه فیروزکوه در حمایت و تشکر از دفاع مشروع و مقتدرانه سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی 
  • بیانیه قدردانی سپاه از حمایت ملت ایران از عملیات وعده صادق
  • بیانیه سپاه پاسداران خطاب به مردم
  • بیانیه وزارت دفاع به مناسبت روز تاسیس سپاه