Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی گفت: قطعا اگر پروژه مسکن مهری نیمه کاره مانده و علت آن نیز مشکلات حقوقی نباشد، برای پیشبرد آن چاره‌ای می اندیشیم.به گزارش بلاغ،محمد اسلامی امروز در مراسم افتتاح هفت کیلومتر از باند دوم محور  بستان آباد- سراب- اردبیل  اظهار داشت: امیدواریم دو قطعه ۱۵ کیلومتری باقی مانده تا پایان سال به افتتاح برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به استان آذربایجان شرقی، هفت کیلومتر از باند دوم محور بستان آباد- سراب- اردبیل افتتاح شد.

اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح این پروژه، در جمع خبرنگاران گفت: بحمدالله در ماه های گذشته تلاش پیمانکار و پیشرفت فیزیکی این پروژه بسیار خوب بوده است. بنابراین امیدوار هستیم که دو قطعه ۱۵ کیلومتری باقیمانده، امسال حتما به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: یکی از این قطعات که ابنیه فنی آن نیز احداث شده است، به احتمال زیاد پیش از آغاز زمستان به تمام می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مردم باید مقررات را رعایت کنند تا سوانح به حداقل برسد، گفت: قطعا در محورها نواقصی وجود دارد، به عنوان مثال علائم راهنمایی این قطعه هنوز نصب نشده و در چند روز آینده نصب خواهد شد.

وی ادامه داد: تعهدات ما باید با توجه به محدودیت های بودجه باشد. امیدوار هستیم که امسال این نواقص را برطرف کنیم، اما خواهش من این است که مردم مقررات را رعایت کنند.

اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه دستورات لازم برای تکمیل مسکن مهر سراب صادر شد، گفت: اختیارات لازم در زمینه مسکن به استان‌ها داده شده و شورای مسکن استان‌ها اکنون پس از چند سال وقفه، با ریاست استاندار و با حضور قائم مقام وزیر در امور مسکن مهر تشکیل جلسه می‌دهد.

وی افزود: قطعا اگر پروژه مسکن مهری نیمه کاره مانده و علت آن نیز مشکلات حقوقی نباشد، برای پیشبرد آن چاره‌ای می اندیشیم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد

 سعید مولایی  گفت:هفت سری جهیزیه به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان با کمک خیرین شهرستان بستان آباد جمع آوری و بین نوعروسان تحت پوشش این کمیته در این شهرستان اهداء شد.

وی افزود:شهرستان بستان آباد پیشرو در کار‌های خیر در استان و جزء اولین‌ها بوده به طوریکه امسال یک میلیارد تومان بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • خرم‌آباد در انتظار ساخت ۲ سد/ چشمه‌های شهر لطفاً خشک نشوید!
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه