Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در جلسه معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: با تفکیک معاونت توسعه مدیریت و منابع فعالیت های این حوزه به صورت تخصصی انجام شده و سرعت کارها بیشتر می شود.

وی افزود: با توجه به تحریم های انجام گرفته علیه کشور نیروی انسانی سازمان ها می توانند با تاثیرگذاری خود در انجام وظایف و تسریع در پیشبرد امور نقش بسزایی در اداره امور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های ارژنگ عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ، یعثوب نژاد محمد به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل معرفی شد.

انتهای پیام/ع

مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون رئیس جمهور از فعالیت زنان روستایی در تولید خوراک دام

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز در راستای تحقق شعار سال و استفاده از مشارکت مردم در جهش تولید، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان به همراه محمدابراهیم حسن نژاد معاون وزیر در امور تولیدات دامی و مریم طهماسبی مشاور وزیر و مدیر کل زنان روستایی، از واحد دامداری روستای مندکان شهرستان پاکدشت با هدف بررسی وضعیت تغذیه دام و جمع‌آوری خوشکاله در سیستم‌های خانگی برای کمک به غنی سازی خوراک دام بازدید کردند.

گفتنی است، در این بازدید تصمیماتی برای ایجاد زنجیره جمع‌آوری خوشکاله و غنی سازی خوراک دام گرفته شد.

کد خبر 6064340

دیگر خبرها

  • مسافران نوروزی در دیار نصف جهان
  • استقرار خودروهای مجهز به چراغ گردان در همه روستاهای در مسیر راه‌های اصلی
  • چهار میلیون مسافر وارد استان اصفهان شدند
  • بازدید معاون رئیس جمهور از فعالیت زنان روستایی در تولید خوراک دام
  • کسب رتبه اول خراسان جنوبی در کاهش تصادفات جرحی در کشور
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • بستر‌های مشارکت مردم در جهش تولید فراهم می‌شود
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی به پویش بهرفت پیوست
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام