Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه تمام که عملیات اجرایی برخی از آن‌ها ۲۰سال قبل شروع شده و بازسازی و بهسازی راه‌های مواصلاتی، اصلی‌ترین خواسته مردم از مسئولان وزارت  راه و شهرسازی است.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم در دیدار وزیر راه و شهرسازی با وی، با انتقاد از وضعیت نامناسب جاده‌ها و آزاد راه‌های استان، اظهار کرد: خط ‌آهن "تبریز-میانه" یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین پروژه‌های حمل‌ و نقل کشور است که عملیات احداث آن از سال ۱۳۷۹ شروع شده و با گذشت قریب به ۲۰سال، نیمه‌تمام مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در وعده مسئولان اتمام این خط آهن از میانه تا بستان آباد مدنظر و مقرر بود که مردم مسیر بستان آباد-تبریز را هم با استفاده از اتوبوس‌های تندرو طی،کنند، اما اتمام این پروژه زمانی ارزشمند است که ایستگاه پایانی آن تبریز باشد.
وی در ادامه با اشاره به جاده "اهر– تبریز" گفت: این محور، مشهور به جاده مرگ بوده و نیازمند توجه و اختصاص بودجه لازم تکمیل و بهره‌برداری است.
وی از وزیر راه و شهرسازی خواست تا اقدامات لازم را برای اتمام پروژه اتوبان "تبریز-سهند" در کمترین زمان ممکن انجام دهد.
امام جمعه تبریز با ابراز گلایه از وضعیت نامناسب جاده‌های استان بیان کرد: وضعیت آسفالت مسیر آزاد راه "تبریز-زنجان" بسیار نامطلوب بوده و علاوه بر مردم استان، مهمانان آذربایجان شرقی هم از وضعیت نامناسب این محور بارها شکایت کرده‌اند.
وی با تاکید بر ضرورت اتمام آزاد راه "تبریز-بازرگان" به عنوان دیگر درخواست مردم آذربایجان از وزیر راه و شهرسازی، گفت: تقاضا داریم تسریع در اتمام این پروژه را جزو اولویت‌های کاری این وزارتخانه قرار دهید.
همزمان با این دیدار، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هم در دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حاضر شد و با امام جمعه تبریز به گفت‌وگو نشست.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان شرقی امام جمعه راه و شهرسازی استان وزارت راه و شهرسازی ولی فقیه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: مالک رحمتی در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان آذربایجان شرقی در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: مجموع سرمایه گذاری صورت گرفته در استان جهت دستیابی به رشد اقتصادی ۹ درصدی در سال گذشته ۹۳ همت بود که این رقم در سال جاری به ۱۴۴ همت افزایش یافته است.

وی افزود: چالش‌ها و مشکلات فراروی دستگاه‌های اجرایی جهت پیشبرد پروژه‌ها از جمله تامین به موقع منابع مالی کاملاً مشخص است اما اگر ما برنامه نداشته باشیم، اقدامی انجام نخواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام و به نتیجه نرسیده، تعیین تکلیف شود، تشریح کرد: نباید با مانع تراشی‌های مختلف کشور را معطل مسائلی مانند صدور چند مجوز کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به وجود پروژه‌های نیمه تمام و در برخی مواقع فاقد توجیه اقتصادی لازم بیان کرد: نقطه قوت این استان فعالیت موثر بخش خصوصی است که باید زمینه های فعالیت بی‌دغدغه‌اش را فراهم کنیم.

وی در عین حال یادآوری کرد: باید در ابتدا مسئولیت اجرا و پیشبرد پروژه‌ها را ایجاد کنیم و سیستم نظارت و پایش را هم همزمان با اجرای پروژه‌ها پیش بریم.

وی ادامه داد: توسعه متوازن استان اتفاق نیفتاده است، دغدغه‌های مطرح شده همه بجا هستند اما نباید مانع حرکت و اجرای امور شوند بلکه رفع این موانع نیز باید مطالبه مدیریتی استان باشد.

رحمتی مطرح کرد: برنامه الزامات و اقدامات تحقق شعار سال در استان در دست مطالعه و تدوین است، نظام برنامه‌ریزی و اداری استان باید برنامه محور، مطالبات و نظارت‌ها نیز براساس برنامه باشند تا روند توسعه شتاب گیرد.

وی اضافه کرد: تلاش می‌کنیم برنامه رشد اقتصادی استان معطوف به ایجاد ارزش افزوده در بخش‌های مختلف برای افزایش تولید ناخالص داخلی باشد و همه متعهد به اجرای برنامه توسعه‌ای استان باشیم که در غیر این صورت برنامه‌ریزی‌ها با نگاه بخشی مواجه می‌شود، ابتر می‌ماند و در نهایت به زیان استان تمام می‌شود.

وی بیان کرد: مولدسازی به امور سرعت می‌دهد که باید از شرایط عادی خارج شویم و نگاهی به دارایی‌های خود بیندازیم، مدیرکلی که نتواند مولدسازی کند مدیر نیست.

وی افزود: محیط زیست نباید مانع جهش تولید شود بلکه راهکارهای رفع موانع را باید پیدا کند مثلا لازم است از محل بازگشت حقوق دولتی معادن، حفظ محیط زیست استان تامین شود.

 

دیگر خبرها

  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت
  • گسترش حاشیه نشینی در تبریز معضل اساسی است