Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین پیرمؤذن، عضو هیات رییسه اتاق ایران امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، گفت: کنفرانس بین‌المللی کشورهای عضو اکو با حضور ۱۵ کشور از ۲۸ خرداد ماه در استان اردبیل برگزار می‌شود که این میزبانی یک فرصتی طلایی برای استان جهت معرفی قابلیت‌ها و پتانسیل‌های بلقوه موجود در حوزه‌های مختلف اعم از گردشگری، صنعتی، کشاورزی، بهداشت و درمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حدود ۲۲۰ میهمان خارجی و داخلی در این دوره از کنفرانس حضور خواهند داشت و ۳۰ سخنران از اساتید دانشگاهی و سایر مسؤولان و سرمایه‌ گذاران نیز به ایراد سخنرانی در این کنفرانس بین‌المللی می‌پردازند و در راستای معرفی هرچه بهتر قابلیت‌های استان اردبیل پکیج‌های سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی و دستگاه ‌های اجرایی آماده می‌ شود تا در اختیار میهمانان قرار گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: وزیر بهداشت، آموزش و درمان کشور و هم‌چنین رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور از مهمانان حاضر در این کنفرانس بین‌المللی هستند.

پیرمؤذن افزود: اغلب میهمانان از روز دوشنبه وارد استان اردبیل شده و برنامه افتتاحیه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود و سپس ادامه برنامه در محل نمایشگاه بین‌المللی اردبیل برگزار خواهد شد.

وی گفت: در نمایشگاه بین‌المللی اردبیل ۴۰ غرفه آماده واگذاری شده است و امیدواریم که تمامی مسؤولان استانی و دستگاه‌های اجرایی و هم‌چنین فعالان بخش خصوصی با مغتنم شمردن فرصت به دست آمده نهایت بهره و استفاده از این کنفرانس را در جهت توسعه استان اردبیل ببرند.

انتهای پیام/ع

حضور ۲۲۰ میهمان خارجی و داخلی در کنفرانس بین المللی اکو

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دارت‌باز اردبیلی به اردوی تیم ملی راه یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، شهلا رواجی نماینده دارت اردبیل در مسابقات جام برترین‌های دارت ایران (انتخابی تیم ملی) که روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین‌ماه در شهر سنندج برگزار شد، موفق به راه‌یابی به اردوی تیم ملی دارت بانوان کشور شد.
بر اساس اعلام انجمن دارت کشور اولین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی دارت بزرگسالان آقایان و بانوان، اردیبهشت‌ماه سال‌جاری با حضور دوازده دارت‌باز برتر انتخاب شده در شهر شاهرود برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ بازدید از غرفه نفت آبادان در نمایشگاه بین المللی
  • دستاورد‌های کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی / دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه شریف ایجاد می‌شود
  • هشتمین کنفرانس و پنجمین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران برگزار می‌شود
  • آمادگی ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • دانشگاه فنی و حرفه ای اولین کنفرانس ملی مهارت را برگزار می‌کند
  • افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل در شهرستان البرز
  • بانوی دارت‌باز اردبیلی به اردوی تیم ملی راه یافت