Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ابومهدی المهندس» نائب رئیس سازمان «الحشد الشعبی» عراق نامه‌ای به آیت الله العظمی سید علی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان در عراق نوشت.

این نامه به مناسبت پنجمین سالگرد صدور فتوای جهاد کفائی توسط آیت الله سیستانی نگاشته شد.

المهندس تأکید کرد، در حالی این نامه را نوشته که «در درونم حجم پیروزی مهمی را حس می‌کنم که فرزندان شما –رزمندگان قهرمان الحشد الشعبی- در برابر گروه‌های تروریسم و تکفیری به دست آوردند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری رسمی عراق (واع)  به نقل از این مسئول الحشد گزارش داد که رزمندگان این سازمان، ندای آیت الله سیستانی برای فتوای جهاد کفایی را لبیک گفتند.

وی با اشاره به اینکه به همراه افراد داوطلب با خود عهد بسته بود که سربازان وفاداری باشند، تصریح کرد که فتوای آیت الله سیستانی، نه تنها مجرای حوادث عراق، بلکه حوادث جهان را تغییر داد و همه توطئه‌های داخلی و خارجی را نقش بر آب کرد.

المهندس با اشاره به اینکه هدف از این توطئه‌ها، شکست عراق بود، تأکید کرد: «ما پیش‌قراول کشورهایی بودیم که تکفیر، افراطی‌گری و جزم‌اندیشی موجود نزد داعش را شکست داد».

این مسئول عراقی با اشاره به اینکه رزمندگان در برابر داعش از سلاح ایمان و عقید استفاده می‌کردند، اظهار داشت که هدف این افراد، فداکاری در راه دین و میهن بود.

وی با بیان اینکه رزمندگان الحشد جانفشانی کردند تا عراق به صورت یکپارچه و سرافراز باقی بماند و مقدسات نیز مصون داشته شود، خاطر نشان کرد که دشمنان در تلاش بودند به این مقدسات ضربه بزنند.

المهندس با اشاره به پیروزی رزمندگان عراقی در برابر داعش و نابودی باطل، خواست خداوند و فتوای آیت الله سیستانی را علت این پیروزی عنوان کرد.

نائب رئیس الحشد در پایان اعلام کرد که به همراه فرزندان و برادران خود، به مسیر جهاد، ایستادگی، جانفشانی و فداکاری ادامه خواهد داد و به عهد خود وفادار خواهند ماند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: الحشد الشعبی الله سیستانی فتوای جهاد کفایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی رییس جهاددانشگاهی از حماسه بزرگ تنبیه اسرائیل توسط رزمندگان پرافتخار نیروهای مسلح

رییس جهاددانشگاهی در پیامی از حماسه بزرگ تنبیه اسرائیل توسط رزمندگان دلاور و پرافتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، در پیام حسن مسلمی نائینی، رییس جهاددانشگاهی آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
«ما رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لکِنَّ اللهَ رَمی...»
و شما آنان را نکشتید، بلکه خدا آنان را کُشت. و چون [ریگ به سوی آنان‌] افکندی، تو نیفکندی، بلکه خدا افکند.
(بخشی از آیه‌ی ۱۷ سوره انفال)

پس از ماه‌ها کشتار زنان و کودکان بی‌پناه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس و حمله بی‌شرمانه به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق که شهادت هفت تن از عزیزترین فرزندان شجاع میهن اسلامی‌مان را به دنبال داشت، دلاورمردان کشورمان به مدد الهی،  وعدۀ نصرت حق را تحقق بخشیدند و حماسه‌ای بی‌نظیر و بی‌سابقه آفریدند.

همانگونه که ملت غیور ایران انتظار داشتند و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) نیز به‌کرّات و بخصوص در خطبه‌های نماز عید فطر تاکید فرموده بودند که رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه بشود؛  فرزندان رشید کشورمان، با عزمی راسخ عملیات غرورآفرین «وعده صادق» را با رمز «یا رسول‌الله (ص)» با موفقیت به انجام رساندند و موجی از نشاط و امیدآفرینی را در کشور، امت اسلام و در دل تمامی آزادی‌خواهان جهان پدید آوردند.

امروز همه باید به داشتن ایرانی مقتدر به خود ببالیم و بی‌شک این پیروزی بیانگر قدرت مردم باایمان ایران اسلامی، با اتکا به توان داخلی، اعتقاد به خودباوری و بهره‌گیری از دانش و فناوری بومی به‌دست‌آمده توسط جوانان، دانشگاهیان و دانشمندان این مرزوبوم است که رمز موفقیت مقابله با هرگونه تهدید خارجی به شمار می‌رود.

اینجانب با تبریک و قدردانی از حماسه بزرگ تنبیه اسرائیل توسط رزمندگان دلاور و پرافتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت، امیدوارم به‌زودی شاهد برگزاری جشن بزرگ آزادی قدس شریف و اقامه نماز به امامت مقام معظم رهبری در بیت‌المقدس باشیم. 

حسن مسلمی نائینی
رییس جهاددانشگاهی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حملات موشکی حزب الله به مرکز رادار و ۳ پایگاه نظامی صهیونیست‌ها
  • رزمندگان ما بمب‌هایی در مسیر نظامیان دشمن صهیونیست منفجر کردند
  • قدردانی رییس جهاددانشگاهی از حماسه بزرگ تنبیه اسرائیل توسط رزمندگان پرافتخار نیروهای مسلح
  • «وعده‌ صادق» جان تازه‌ای به همه رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • سیلی ایران به صهیونیست‌ها از ضرورت‌ها بود/ جوانمردی مرام رزمندگان
  • رزمندگان حشدالشعبی عراق در وضعیت آماده‌باش قرار گرفتند
  • رزمندگان حشدالشعبی عراق هم در وضعیت آماده‌باش قرار گرفت
  • الحشد الشعبی عراق در وضعیت آماده باش قرار دارد
  • ۵ عملیات پیاپی دیگر حزب الله در عصر شنبه
  • سوگیری انستیتوی آمریکایی علیه یک شخصیت مقاومتی در عراق