Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@05:12:36 GMT

مرگ کارگربراثر بی احتیاطی در سردشت

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۶۶۷۳

مرگ کارگربراثر بی احتیاطی در سردشت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه بیست و سوم خردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سقوط کارگر سردشتی از ارتفاع 

کارگر سردشتی حین کار درارتفاع ۱۰ متری در طبقه سوم ساختمانی براثربی احتیاطی سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

کارشناس مسؤول فوریت‌های پزشکی سردشت گفت: باانجام اقدامات حفظ حیات در محل قلب بیمار برگشت وبه اورژانس انتقال داده شد، ولی متأسفانه به علت جراحات وارده به جمجمه شخص فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/م

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای فرودگاه مهرآباد و چند فرودگاه دیگر تا فردا باطل شد

با توجه به هشدار صادر شده، پروازهای فرودگاه مهرآباد، شیراز، اصفهان، بوشهر، کرمان، ایلام، سنندج و چند فرودگاه‌ها دیگر در غرب کشور تا ساعت ۶ صبح فردا (۲۷ فروردین) باطل شد.

به گزارش ایسنا، به دنبال حمله پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی اسراییل که در پاسخ به حمله چندی پیش این رژیم به کنسولگری ایران در دمشق انجام شد، فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از ساعت ۲ بامداد امروز (یکشنبه) پروازهای خود را باطل اعلام کرد.

بدین ترتیب اکنون فرودگاه مهرآباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با نوتم صادره شماره ۱۱۸۴، تمامی پروازها از مبدا و به مقصد مهرآباد تا ساعت ۶ صبح فردا ۲۷ فروردین باطل شد.

در این خصوص رضا کارگر - مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران-  در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: با توجه به نوتام صادرشده، باطل شدن پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد، شیراز، اصفهان، بوشهر، کرمان، ایلام، سنندج و چند فرودگاه‌ها دیگر در غرب کشور تا ساعت ۶ صبح فردا (۲۷ فروردین) تمدید شد.

کارگر پیش از این درباره بلیت کسانی که پروازهایشان باطل شده است، گفته بود در صورت باطل شدن پروازها روند این است که هزینه بلیت برگردانده می‌شود اما معمولا سعی می‌کنند مسافران را با پروازهای فوق‌العاده جابه‌جا کنند؛ البته در حال حاضر وضعیت پروازها مشخص نیست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایه حقوق کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • ریزش ساختمان فرسوده در سبزوار منجر به مصدومیت ۲ کارگر شد
  • مرگ یک کارگر در ارتفاعات مهاباد
  • وضعیت مصدومان‌شیمیایی سردشت بررسی شد/ ۸۰ نفر در صف ارزیابی
  • حقوق وزارت کار ۱۴۰۳ بالاخره چقدر است؟
  • بررسی وضعیت مصدومان شیمیایی سردشت
  • پروازهای فرودگاه مهرآباد و چند فرودگاه دیگر تا فردا باطل شد
  • جذب بیش از ۸۰ درصد سهمیه کودی شهرستان سردشت در سال ۱۴۰۲
  • آیا سفارت کشور اروپایی در تهران تعطیل شده؟
  • فیلم کارگر فداکار جنجالی شد