Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ  احمد ثمره حسینی فرمانده انتظامی شهرستان زابل،  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی مراجعه یک شهروند به پلیس فتا شهرستان، مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی مبلغ ۵۰ میلیون ریال به صورت غیرمجاز برداشت شده است، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از یک سری تحقیقات تخصصی، متهم ۲۶ ساله که از همکاران شاکی و از اعتماد او سوءاستفاده کرده بود را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ ثمره حسینی افزود: متهم در تحقیقات فنی پلیس با مشاهده مدارک مستدل و غیر قابل انکار، به برداشت مبلغ ۵۰ میلیون ریال به صورت اینترنتی با استفاده از رمز دوم از حساب بانکی شاکی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل درپایان با بیان اینکه دقت و هوشیاری مهم‌ترین روش برای مهار و خنثی کردن طرح‌های کلاهبرداری است، گفت: از کاربران انتظار داریم به هرکسی اعتماد نکنند و رمز کارت بانکی خود را در اختیار فروشندگان و سایر افراد قرار ندهند تا از اعتماد آن‌ها سوءاستفاده نشود.

انتهای پیام/ع

شناسایی و دستگیری همکار شاکی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۶۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ موسی بهاری روز دوشنبه افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: دستگیری قاتل فراری پس از یک سال در قشم

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ادامه داد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند جهت اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227986 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • عامل تیراندازی در تور اطلاعاتی پلیس گلوگاه
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان