Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@01:15:30 GMT

آقای خطشه‌ای آمد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۶۸۳۴

آقای خطشه‌ای آمد

نشریه طنز «خطشه» با لباسی جدید منتشر شد.

به گزارش ایمنا، هفته‌نامه «خطشه» لباس نو پوشید. این نشریه طنز الکترونیک که پیش‌تر در یک صفحه منتشر می‌شد،  از این شماره در دو صفحه و با شمایلی دیگر منتشر می‌شود. نیازقندی‌ها، هواشناسی بومی، عکس طنز، حرکات موزون و ستون فالت بگیرُم از مزه‌های آن هستند. آقای خطشه‌ای که از مدیران برجسته و مدبر خاورمیانه است هم به آن آمده تا در دو فاز «افاضات» و  «اضافات» بهره‌مندمان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان در این هفته افاضات فرمودند:

«آدم‌ها حق‌دارند هرجا دلشان خواست  بزایند. شوهرها حق‌ دارند بین چیزی که می‌گویند و انجام می‌دهند ازاینجا تا کانادا فاصله باشد. پدرها حق‌دارند کولر را ظهرها خاموش کنند. پرستوها حق‌ دارند هر جا دلشان خواست همراه نسیم و شمیم  کوچ کنند. کشاورزان حق‌ دارند با آب زاینده‌رود خاطرات شمال و شالیزار و دریای خزر را زنده کنند. جام حذفی‌ها حق‌ دارند هر وقت دلشان خواست شروع شوند. کلا در اولین افاضاتمان، فازاتمان مثبت است. همه حق‌ دارند.»

می‌توانید شماره بیست و دوم هفته‌نامه الکترونیک طنز «خطشه» که به تازگی منتشر شده است را از اینجا بخوانید.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: طنز نشریه الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد پرادو برای رشوه به داور سرشناس ایران | فقط می خواست در تلویزیون دیده شود

به گزارش همشهری آنلاین فرامرز خودنگاه داور مسابقه مردان آهنین مهمان کامران نجف‌زاده در برنامه برمودا بود و از پیشنهاد رشوه توسط ورزشکاران حاضر در مسابقه قوی‌ترین مردان ایران گفت.

خودنگاه با بیان این‌که درآمدش از برنامه مردان آهنین بسیار کم بوده و به‌عنوان مثال در آخرین دوره ۹میلیون تومان دریافتی داشت، درباره پیشنهاد و خواسته رشوه‌دهندگان گفت: برای این که یک ورزشکار را فقط وارد مسابقه کنم به من یک پرادو پیشنهاد دادند. بارها سکه پیشنهاد شد و من می‌توانستم خیلی راحت این خواسته‌ها را قبول کنم چون برایم کاری نداشت که آن‌ها را وارد رقابت کنم. طرف فقط برای حضور در مسابقه و این‌که تلویزیون او را نشان دهد حاضر بود هرکاری بکند.

کد خبر 840966 برچسب‌ها ویژه ورزشی بدنسازی و رزمی

دیگر خبرها

  • دین، بدون اعتقاد و ایمان به نبوت، معنایی ندارد
  • حضور برونو فرناندز و تونی کروس در تیم منتخب هفته بیست و هشتم EA Sports FC24
  • مقام سابق دولتی : کاظم صدیقی از من خواست ملک بهزیستی را به هم مدرسه او ملحق کنیم!
  • فرمانده قسام: برای آزادی فلسطین هم‌اینک بشتابید
  • بازپخش پیام مهم«فرمانده قسام»؛برای آزادی فلسطین هم‌اینک بشتابید
  • درخواست فرمانده حماس از جهان اسلام برای شرکت در آزادسازی مسجدالاقصی
  • پیشنهاد پرادو برای رشوه به داور سرشناس ایران | فقط می خواست در تلویزیون دیده شود
  • واکنش جالب آیمریک لاپورت به درگیری با وینیسیوس: شاید می‌خواست برقصد!
  • سازمان بورس از بانک ملت در مورد خرید پرسپولیس توضیح خواست/ بوی انصراف می آید؟
  • استقبال طالبان از قطعنامه آتش‌بس در غزه