Web Analytics Made Easy - Statcounter

عاملی گفت: فرصت ثبت نام طرح اوقات فراغت تا ۱ تیر ماه ( روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی ) است و دوره های طرح اوقات فراغت تابستانه که منوط به تکمیل ظرفیت دوره می باشد و از ۳ تیرماه (ویژه کودکان و نوجوانان ) و از ۱۰ تیرماه (ویژه بزرگسالان) آغاز خواهد.

«سید حامد عاملی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با بیان اینکه فرصت ثبت نام طرح اوقات فراغت تا ۱ تیر ماه ( روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی ) است و دوره های طرح اوقات فراغت تابستانه که منوط به تکمیل ظرفیت دوره می باشد و از ۳ تیرماه (ویژه کودکان و نوجوانان ) و از ۱۰ تیرماه (ویژه بزرگسالان) آغاز خواهد شد به امتیازات ده گانه مرکز آموزش مهارتها نسبت به سایر آموزشگاه های فنی و حرفه ای اشاره کرد و گفت: مهمترین آنها شامل ثبت نام ۴۰ تا ۷۰ درصد تخفیف نسبت به شهریه آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای، شعب و پایگاه های منطقه ای در سطح شهر مشهد مقدس (بخصوص در مجتمع های پنج گانه مسکونی طلاب )، اعطاء گواهینامه، اساتید متخصص و با سابقه، التزام بر آموزش علمی عملی با رویکرد کاربردی و کارآفرینی، می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول مركز مشاوره و آموزش هاي علمي مهارتي حوزه علميه خراسان ادامه داد: در سال جدید و تابستان ۱۳۹۸ بنا بر تاکید آیت الله عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان مبنی بر توسعه و نگاه ویژه درباره خدمات اجتماعی حوزه به جامعه، علاوه بر پذیرش از طلاب، همسران و فرزندان روحانیون، از سایر اقشار و آحاد در طرح تابستان اوقات فراغت ثبت نام می شود و دانش افزایی در دوره های آموزشی مهارتی این مرکز برای عموم آزاد است.

 

عاملی افزود: داوطلبان می توانید برای ثبت نام و مشاهده کلاس های تابستانی و پایگاه های سطح شهر به سامانه مرکز مهارت آموزی حوزه علمیه خراسان به نشانی edu.hozehkh.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های ۳۲۰۰۸۸۲۲ (برادران) و ۳۲۰۰۸۸۲۵ (خواهران) تماس بگیرند.

 

وی ادامه داد:ستاد اوقات فراغت حوزه علمیه خراسان در سال ۱۳۹۸ به همت مرکز آموزش های علمی و مهارتی حوزه، تشکیل شد و در راستای همسان سازی، دانش افزایی و یکسان سازی فعالیت های نهادهای حوزوی، جلسات هم اندیشی با دعوت از معاونت های مرکز مدیریت، مرکز خدمات حوزه علمیه های خراسان، سازمان بسیج روحانیون خراسان رضوی، مرکز رسیدگی به امور مساجد، جامعة المصطفی العالمیه، سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز آموزش مهارت های پیشرفته ارم سازمان فنی و حرفه ای کشور در دستور کار قرار گرفت.

 

مسئول مركز مشاوره و آموزش هاي علمي مهارتي حوزه علميه خراسان با اشاره به اینکه مرکز آموزش مهارت های حوزه در تابستان سال ۱۳۹۸ اقدام به برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی مهارتی، هنری و کاربردی تخصصی، و ثبت نام طرح اوقات فراغت تابستانه کرده است، اظهارداشت:در ایام اوقات فراغت تابستانه ، مرکز مهارت آموزی حوزه اقدام به جذب دانش پژوه و مهارت جو و برگزاری دوره ها داشته و همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۴ و ۱۶ تا ۱۹ پاسخگویی مراجعین و متقاضیان مهارت آموز خواهد بود.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان مجلس اردبیل استان بوشهر دانشگاه آزاد اسلامی وهابیت مسجد روزنامه دهه کرامت بیرجند حوزه علمیه خراسان طلاب و روحانیون اوقات فراغت فرصت طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی دکتر سالاری در آیین بهره برداری از این طرح گفت: مرکز خدمات جامع سلامت ابارش جزء ۲۷ طرح محرومیت زدایی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار است که با بهره برداری از آن ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از جمعیت این روستا تحت پوشش خدمات مرکز قرار خواهند گرفت. وی افزود: زمین این مرکز با برآورد هزینه ۶۰ میلیارد ریال توسط خیرسلامت مرحوم محمد حسین ابارشی در اختیار دانشگاه قرار گرفته است که با افتتاح آن در مجموعه تحت پوشش دانشگاه ۴۷ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی فعال است که مردم می‌توانند خدمات بهداشتی و درمانی را از این مراکز دریافت نمایند. ابراهیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار نیز در ادامه گفت: سبزوار در حوزه بهداشت و درمان از ۲۲ دانشگاه و همچنین در تعداد بیمارستان و مراکز درمانی از ۱۳ دانشگاه در سطح کشور بزرگتر است که این از افتخارات غرب خراسان محسوب می‌شود. وی افزود: ظرفیت‌های بی نظیری در ارائه خدمات درمانی در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار وجود دارد که در صورت دیده شدن می‌تواند این خطه از کشور را به قطب گردشگری سلامت تبدیل نماید که نمونه آن دانشکده دندانپزشکی است که امیدواریم این فرصت فراهم و در اختیار دانشگاه قرار گیرد. ابراهیمی اظهار کرد: در سفر آینده دولت به استان خراسان رضوی نیاز است تا در حوزه زیرساخت‌ها و همچنین تامین تجهیزات مورد نیاز بویژه دانشگاه علوم پزشکی نگاه ویژه‌ای شود چرا که فراهم شدن آن بار درمانی استان را به شدت کاهش خواهد داد.  در ادامه این آیین حسینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی از تمامی فعالان حوزه سلامت، خیرین و افرادی که در ساخت این مرکز کمک نموده اند قدردانی کرد و با اشاره به نقش بسیار مهم مردم در حوزه سلامت گفت: دولت با تمام توان خود قادر به ارائه خدمات در یک زمان کوتاه به مردم نیست، نکته مهم و تسریع کننده بحث مردمی سازی، مشارکت و پیوند خدمات بین دولت و مردم است، لذا نقش خیرین و سرمایه گذاران در توسعه کشور بسیار حائز اهمیت است. دکتر حسینی با تاکید برظرفیت‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با توجه به پیشرفت‌های آموزشی، تجهیزات درمانی و فارغ التحصیلان رشته‌های مختلف این دانشگاه لازم است که برخی امکانات و خدمات درمانی در همین شهرستان به مردم ارائه گردد، لذا بایستی برای مراکزی، چون سبزوار با توجه به اینکه بیش از نیم میلیون نفر را تحت پوشش دارند در نظام سلامت نقشی تعریف شود. وی ابراز امیدواری کرد ما به دنبال ایجاد ظرفیت برای توسعه متوازن در استان هستیم و قول می‌دهیم هرآنچه در توان سازمان است بکار گرفته شود تا خدمات درمانی به سبزوار داده شود.

دیگر خبرها

  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • چگونه طلبه شویم؟
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • آموزش و پرورش با سرعت در حال تغییر نسل است
  • آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • ۹ روز مانده تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس