Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا، در پی ایجاد حادثه برای دو فروند کشتی در دریای عمان و درخواست خدمه این کشتی ها از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی دریایی اقدام به اعزام شناور و بالگرد جهت کمک به حادثه دیدگان کرد.

بلافاصله پس از دریافت این درخواست کمک که از طریق مرکز تجسس و نجات دریایی بین‌المللی صورت گرفت، نیروی دریایی ارتش اقدام به اعزام شناورها و بالگردهای خود به محل حادثه کرد و توانست در تخلیه و نجات تعدادی از خدمه کشتی‌های حادثه دیده موثر عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه در محدوده آبی جمهوری اسلامی ایران و در فاصله ۲۵ مایلی بندر جاسک اتفاق افتاد.

اعلام درخواست کمک از نیروهای دریایی کشور های اطراف محل وقوع حادثه برای شناورهای مختلف از سوی مرکز تجسس و نجات دریایی بین‌المللی، اقدامی رایج است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران عمان کشتی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم روز ارتش در ۲۹ فروردین ۱۳۶۳ با حضور مقامات کشوری و لشگری وقت در میدان آزادی تهران برگزار شد. روزنامه اطلاعات یک روز بعد گزارش تصویری از این مراسم منتشر کرد.

آنگونه که اطلاعات آنلاین روایت کرده، در این مراسم مقام معظم رهبری در آن سال به عنوان رئیس جمهور در کنار شادروان قاسمعلی ظهیرنژاد رئیس وقت ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی، شهید سرهنگ علی صیاد شیرازی فرمانده وقت نیروی زمینی ، شادوران سرهنگ هوشنگ صدیق فرمانده وقت نیروی هوایی، شادروان ناخدا اسفندیار حسینی فرمانده نیروی دریایی و برادر محسن رضایی فرمانده وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رژه یگان‌های مستقر در میدان سان دیدند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899568

دیگر خبرها

  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فیلیپین با خدمه‌های کشتی توقیفی
  • دیدار نمایندگان روسیه، پاکستان و فلیپین با خدمه‌های خود در کشتی‌ توقیفی MCS Arie
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • (ویدیو) فوجیان؛ بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشتی جنگی چین
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • فوجیان؛ بزرگ ترین و پیشرفته ترین کشتی جنگی چین (+فیلم و عکس)