Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-16@04:25:23 GMT

مرگ آتش نشان بیرجندی در حین عملیات

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۷۴۳۲

مرگ آتش نشان بیرجندی در حین عملیات

پول‌نیوز - رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: سعید ترابی از مأموران سازمان آتش نشانی شهرداری بیرجند هنگام عملیات تیم غواصی این سازمان در سد گیوک بیرجند دچار حادثه شد و فوت کرد.
علی حسینی روز پنجشنبه افزود: این آتش نشان ساعت ۱۲ ظهر روز گذشته هنگام عملیات تأمینی و آموزشی تیم غواصی سازمان آتش نشانی در سد گیوک بیرجند دچار حادثه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: پس از خارج کردن وی از آب بلافاصله عملیات احیا آغاز شد که این آتش نشان توانمند پس از انتقال به بیمارستان ساعت ۵ صبح امروز در بیمارستان ولی عصر (عج) بیرجند فوت کرد.
حسینی عنوان کرد: قرار است در صورتی که شرایط فراهم شود پیکر این آتش نشان فردا بعد از نماز جمعه در شهر قهستان شهرستان درمیان تشییع شود.
آتش نشان سعید ترابی برادر شهید هادی ترابی از شهدای شهر قهستان است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیرجند آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن مرد تهرانی بر اثر سقوط در چاه آب + فیلم

به گزارش همشهری آنلاین، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: ساعت ۱۸ و ۴ دقیقه عصر روز گذشته یک مورد حادثه سقوط در چاه به آدرس شهرک ولیعصر خیابان عمرانی به سازمان آتش‌نشانی تهران اطلاع داده شد که بلافاصله ۲ ایستگاه به همراه تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز در حوادث چاه به محل اعزام شدند.

وی گفت: آتش‌نشان‌ها ظرف ۳ دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند در یک سوله متروکه یک‌طبقه به وسعت حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ متر که هیچ دستگاهی و هیچ کاربری در آن وجود نداشت، یک چاه عمیق به عمق حدود ۷۰ متر حفر شده بود و انتهای چاه به عمق ۷ تا ۸ متری آب وجود داشت.

ملکی گفت: اعلام شد فردی که داخل چاه بوده، وسط‌های راه از تجهیزات خود جدا شده و داخل آب سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: نجاتگر آتش‌نشانی در چاه پایین رفت. داخل چاه یک پمپ آب گذاشته شده بود که آب انتهایی را تخلیه کند. پمپ دچار نقص شده بود که مجددا راه‌اندازی و آب تخلیه شد.

وی افزود: دیواره‌های انتهایی چاه از لایه‌های خاک در حال ریزش به داخل چاه بود که وضعیت را خطرناک‌تر کرده بود.

وی گفت: آتش‌نشانان با ایمن‌سازی لازم سریعا مقداری از آب را تخلیه کردند و موفق شدند به فرد حادثه‌دیده که مرد ۴۴ ساله ایرانی بود، دسترسی پیدا و او خارج کنند.

ملکی اظهار کرد: به تأیید عوامل اورژانس، مشخص شد فرد حادثه‌دیده در دقایق اولیه به خاطر سقوط در آب چاه متأسفانه جان خود را از دست داده است.

کد خبر 843842 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها آتش‌ نشانی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • خارج کردن جسد مرد ۴۲ ساله از چاهی با عمق ۲۰ متر در اراک
  • تجمع مردم بیرجند در حمایت از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»
  • ببینید | چاه در یک شهرک جان شهروندی را گرفت
  • فوت یک نفر بر اثر سقوط در چاه آب
  • سقوط مرگبار مرد میانسال در چاه ۷۰ متری در جنوب تهران
  • فوت یک مرد ۴۴ ساله به علت سقوط در چاه
  • جان باختن مرد تهرانی بر اثر سقوط در چاه آب + فیلم
  • ادامۀ عملیات جست‌وجو برای یافتن جوان غرق‌شده در لرستان
  • سقوط مرد میانسال در چاه جنوب تهران
  • فوت یک نفر بر اثر سقوط در چاه آب + فیلم