Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه امنیتی دفاعی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در این آئین گفت: خلبانان شکاری باید ویژگی‌هایی، چون سلحشوری، ضریب هوشی بالا، شجاعت و عکس العمل مناسب داشته باشند و خود را برای امنیت مردم فدا کنند.

امیر سرتیپ عزیز نصیر زاده با بیان اینکه خلبانان باید به اهمیت و ارزش کار خود واقف باشند، افزود: اهمیت این شغل باعث شده در شرایط حساس از پیشگامان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم تربیت نیروی انسانی باکیفیت در شرایط راهبردی کنونی اظهار داشت: آموزش و توسعه ساختار سازمانی کیفیت نیروی انسانی را بالا می‌برد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی افزود: زیربنای عمیق و اصیل دینی از دیگر ضروریاتی است که باید در خلبانان تقویت شود چرا که امروزه دشمن با ابزار‌های بسیار پیشرفته به دنبال اختلال در افکار جامعه است.

وی با تاکید بر لزوم فراگیری تاکتیک‌های آموزشی جدید توسط خلبانان گفت: خلبانان ابداعات و پیشنهادات خود را برای بهبود و ارتقای آموزش‌ها به نیروی هوایی ارائه دهند.

امیر سرتیپ نصیر زاده با بیان اینکه داشتن روحیه انقلابی و جهادی، مقاومت را در مقابله با مصائب و مشکلات افزایش می‌دهد، افزود: خلبانان باید همیشه آمادگی کامل را برای شرایط مختلف داشته باشند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ضمن تقدیر از تلاش کارکنان پایگاه چهارم شکاری دزفول اظهار کرد: نیروی هوایی باید در تراز جمهوری اسلامی باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز نیز در این آئین گفت: دین مداری یکی از ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی بویژه نیروی هوایی است.

حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد افزود: دشمن در دوران جنگ تحمیلی موشک‌های زیادی بر سر ملت ایران به ویژه دزفول فرو ریخت در حالی که امام راحل فرمودند «هرگز نباید مقابله به مثل کرد و مردم بیگناه را هدف قرار داد بلکه فقط باید تأسیسات نظامی هدف قرار داده شوند».
وی افزود: در جنگ تحمیلی هرجا خلائی وجود داشته خلبانان ورود کردند و پوشش دادند.

گفتنی است، جشن فارغ التحصیلی خلبانان همواره پس از از فارغ التحصیلی از دانشگاه و دیدن آموزش‌های عملی و توانایی پرواز بدون کمک استاد خلبان برای آن‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی ارتش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل برخورد موشک‌ به پایگاه هشتم شکاری اصفهان

به گزارش صدای ایران به نقل از همشهری آنلاین،‌ اولین تصویر از محل برخورد موشک‌های رژیم صهیونیستی به پایگاه هشتم شکاری اصفهان را ببینید.

در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • تصاویری از وضعیت در اطراف پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • محل برخورد موشک‌ به پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • خبرهای جدید از تاسیسات هسته ای اصفهان /چرا پدافند هوایی پایگاه شکاری فعال شد؟
  • شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان / تاسیسات هسته‌ای در
  • شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان
  • مجموعه ارتش استان بوشهر تا پای جان برای دفاع از کشور تلاش می‌کند
  • (تصاویر) جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • پاسخ تنبیهی نیرو‌های مسلح به تجاوز رژیم صهیونیستی اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد