Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@15:39:41 GMT

عدم صدور مجوز قطع درختان باغی در استان

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۷۴۵۳

عدم صدور مجوز قطع درختان باغی در استان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اکبر فتحی در جمع خبرنگاران ، دغدغه عمومی در خصوص جلوگیری از قطع بی رویه درختان را قابل تقدیر دانست و گفت: هرگونه قطع درخت در جنگل‌های ارسباران ممنوع است.

وی  با اشاره به انتقاداتی که در خصوص حمل درختان در جاده ها صورت می گیرد ادامه داد: چوب‌های حمل شده در جاده‌ها، صرفا تنه درختان باغی بوده که در گذشته قطع و دپو شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص ویلاسازی مناطق هروی، امند، صوفیان، باسمنج و ارسباران گفت: تعدادی از ویلاها با مجوز ساخته شده و تعدادی دیگر بدون مجوز احداث شده‌اند که ۱۰۴۳ مورد طرح دعوی برای این ویلاهای غیرمجاز انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی هرگونه تغییر کاربری را منوط به کسب مجوزهای لازم دانست و گفت: برخورد های لازم  در برابر تغییر کاربری های غیر قانونی انجام می شود .

فتحی از افتتاح نزدیک به 100 پروژه همزمان با چهلمین سالگرد تاسیس جهاد سازندگی، خبر داد و گفت: به همین مناسبت، ۹۸ پروژه با اعتبار ۱۲۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به آمار رو به رشد تولید محصولات کشاورزی در سطح استان اظهار کرد: مجموع تولید گندم در سال ۹۶ حدود ۳۰۰ هزار تن بود که این آمار در سال ۹۷ به ۸۰۰ هزار تن رسیده و ۶۳۰ هزار تن از آن به صورت تضمینی خریداری شده است.

فتحی  با بیان اینکه این استان رتبه دوم در افزایش ضریب مکانیزاسیون کشور و جذب اعتبار را در سال 1397 کسب کرده است، گفت: 101 میلیارد تومان صرف ارتقای این ضریب در استان شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی جاده جهاد کشاورزی رشد سازمان جهاد کشاورزی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها زالوی طبی عرضه شده در داروخانه تأییدیه دارد

 به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، مریم مشهود  گفت: بر اساس اعلام دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت در حال حاضر صرفا متخصصان طب ایرانی، مجوز استفاده از زالو درمانی را دارند و اگر در دستور العمل ها بازنگری شود طبیعتا در شناسنامه و استاندارد خدمت زالودرمانی هم تغییرات لحاظ خواهد شد.

وی با هشدار نسبت به موارد فاقد مجوز در حوزه درمان و پرورش زالو گفت: در کمیته ملی زالوی طبی که در فروردین ماه سال  و با هدف تسهیل کسب و کار و تحقق شعار رشد تولید با مشارکت مردم در حوزه پرورش زالو جاری برگزار شد موافقت به‌عمل آمد که با بازنگری همه اعضای کمیته ملی زالو، در فرآیند صدور مجوزها، مسیر دریافت مجوز برای متقاضیان تسهیل گردد لذا پس از استعلام از ارگان های ذیربط،  صدور مجوز نهایی زالوی طبی فقط از سوی یک سازمان صورت گیرد.

رئیس اداره دارو سنتی، اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو ادامه داد: بر اساس دستورالعملی‌ که در سایت سازمان غذا و دارو هم منتشر شده است؛ صرفاً زالوی طبی عرضه شده در داروخانه واجد برچسب اصالت، مورد تائید سازمان غذا و دارو برای تجویز و استعمال خواهد بود چرا که تحت نظارت مسئول فنی شخص، حقوقی یا شرکت دارای مجوز بسته بندی و کد IRC می باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور بیش از ۷۰ فقره مجوز تاسیس صنایع کشاورزی در مازندران
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • درخواست یزدی‌ها برای صدور مجوز کسب و کار
  • کاغذبازی مجوزها در خط پایان
  • ۵۷ هزاریزدی درخواست صدور مجوز کسب و کار دادند 
  • توضیح سازمان غذا و دارو درباره زالوی طبی
  • فقط زالوی طبی عرضه شده در داروخانه ها مورد تأیید است
  • صدور ۳هزار و ۷۶۰ مورد شناسه یکتا برای فعالان اقتصادی
  • صدور هفت مجوز سرمایه‌گذاری خارجی در استان اصفهان
  • تنها زالوی طبی عرضه شده در داروخانه تأییدیه دارد