Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@02:38:14 GMT

۴ تن گوشت فاسد درقرچک کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۷۶۹۹

۴ تن گوشت فاسد درقرچک کشف شد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران، سردار عبدالرضا ناظری با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت غیر مجاز عده‌ای در توزیع گوشت، رسیدگی به ای پرونده در دستور کار پلیس امنیت شرق استان تهران قرار گرفت.
وی اظهار داشت: مأموران انتظامی با بررسی‌های کارشناسی، موفق به شناسایی یک کارگاه تهیه و نگهداری عمده گوشت‌های فاسد و غیر بهداشتی شدند و با حکم قضائی با همراهی مأموران شبکه بهداشت به محل وارد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار ناظری افزود: گردانندگان این کارگاه، گوشت‌های غیر بهداشتی و آلوده را با مواد نگهدارنده و افزودنی شیمیایی ترکیب کرده و آنها را به ظاهر طبیعی و قابل استفاده تبدیل و روانه بازار می‌کردند.
وی اظهار داشت: این گوشت‌ها تحت هیچ شرایط قابل استفاده نمی‌باشد ولی پس از ترکیب با مواد افزودنی و مخلوط کردن با گوشت‌های چرخ کرده، ظاهر، رنگ و بوی گوشت تازه را به خود می‌گرفت.
ناظری گفت: در بازرسی از این انبار، بیش از چهار تن گوشت فاسد کشف و سه نفر نیز دستگیر شدند که با تکمیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
وی تصریح کرد: تحقیقات پلیس در راستای شناسایی مالک و متهم اصلی این پرونده ادامه دارد.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
تهرام/۷۲۵۴/‌۶۰۰۳
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گوشت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲ خط جدید مترو در سال جدید | زاکانی: شبکه‌ های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می شوند

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در مورد جمع‌آوری غیرمجاز پسماند توسط سودجویان با اشاره به همکاری بسیار جدی بین دستگاه‌ها به ویژه دستگاه قضا درخصوص برخورد با مافیای زباله، گفت: توقیف مجموعه ماشین‌هایی که خارج از ضوابط در حال انجام این کار هستند، از قبل از عید شروع شده است و مجموعه‌های مختلف این امر را به صورت ویژه دنبال می‌کنند.

او افزود: البته شبکه‌هایی وجود دارند که کودکان کار و زباله‌گرد را به کار می‌گیرند که این شبکه‌ها نیز توسط دستگاه‌های انتظامی دنبال می‌شوند. در ماه‌های اولیه سال جاری برنامه‌ریزی جدی صورت گرفته است که این پدیده ساماندهی شود.

زاکانی در پاسخ به سوال دیگری با تاکید بر اینکه ساخت تمام خطوط مترو در سال جدید فعال می‌شود، گفت: چهار خط جدید به خطوط هفت‌گانه مترو اضافه خواهد شد که ساخت دو خط از سال گذشته آغاز شده است و ساخت دو خط دیگر نیز در سال جدید شروع خواهد شد.

شهردار تهران درخصوص محفل امام‌حسنی ها نیز تصریح کرد: این مراسم از نمادهای بزرگ و عظیمی بود که به آن توجه شد و عملا نشان داد که تعلق شهروندان به کتاب الهی و برنامه‌هایی که به بهترین نحو بتوانند در قالب هنر این پیام را به جامعه منتقل کنند، زیاد است.

او افزود: این از افتخاراتی است که از همه خالقان آن به ویژه از صدا و سیما، سازمان تبلیغات و همه مجموعه‌هایی که کمک کردند و با همت این کار عظیم را انجام دادند و البته کسانی که متصدی انتقال این پیام به جامعه با عمل هنرمندانه‌شان بودند و یا کسانی که این باب را دنبال کردند، باید تشکر کرد.

کد خبر 840993 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها كودكان كار علیرضا زاکانی شهرداری تهران

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • ۱۲ پیشنهاد برای موزه‌ گردی در تهران | از موزه استاد انتظامی گرفته تا باغ موزه هنر ایرانی
  • ساخت دو خط جدید مترو در سال جدید /زاکانی: شبکه‌های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می‌شوند
  • ساخت ۲ خط جدید مترو در سال جدید | زاکانی: شبکه‌ های استفاده از کودکان کار توسط نیروی انتظامی شناسایی می شوند
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • تأمین مایحتاج هیئات‌ مذهبی استان تهران در شب‌های قدر
  • اقلام اساسی هیئت‌های مذهبی برای شب قدر تامین شد
  • کشف بیش از ۹ تن گوشت و مرغ غیرقابل مصرف در قشم
  • «دوش چه خورده‌ای دلا» شهرام ناظری / «من ایرانی‌ام» علیرضا عصار / «لیلا سوار بر کاروسل» انور براهم / «رندان سلامت می‌کنند» محمدرضا شجریان / «دلبر» محسن چاوشی
  • مسافران شمال از فیروزکوه و آزادراه قزوین -رشت تردد کنند