Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ کبیری در بازدید از تعاونی‌های فعال استان یزد گفت: جذب سرمایه‌های خرد مردمی کمک به ارزش افزوده بیشتر برای تعاونی‌ها است. برخی تعاونی‌ها چندان نیاز به تسهیلات ندارند و می‌توانند با همین سرمایه‌های خرد مردمی به رشد برسند.

معاون امور تعاون وزارت کار با بیان اینکه رویکرد وزارت تعاون نیز مردمی کردن اقتصاد است اضافه کرد: بنا داریم به تعاونی‌هایی که سرمایه‌های خرد مردمی دارند کمک کنیم که با اعتماد مردم توانسته اند دستاورد‌های عظیمی را در کارنامه خود به ثبت برسانند و آن را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه ضمانت نامه‌های لازم برای تسهیلاتی که در اختیار تعاونی‌های دانش بنیان قرار می‌گیرد صادر خواهد شد ادامه داد: در نظر است به شفافیت بخش تعاون کمک کنیم تا اعتماد عمومی را برای جذب سرمایه‌های خرد مردم به وجود آوریم. برچسب ها: رویداد24 ، وزارت کار ، تعاونی های استان یزد ، یزد ، محمدجعفر کبیری سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وزارت کار تعاونی های استان یزد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما از ایجاد دو هزار و ۲ هزار و ۱۵۸ فرصت شغلی در بخش تعاون در سال گذشته خبر داد و گفت: این تعداد اشتغال با تشکیل ۵۳ شرکت تعاونی جدید در استان ایجاد شد.

اشرفی افزود: سال ۱۴۰۱، با تشکیل ۴۱ تعاونی هزار و ۴۵۴ فرصت شغلی جدید در استان تشکیل شد.

به گفته وی این تعاونی‌ها در گرایش‌های مختلف تولیدی، توزیعی، خدمات و پیشرفت و آبادانی روستایی و روستا تعاون تشکیل شده است.

هم اکنون هزار و ۲۶ تعاونی در خراسان جنوبی فعال است.

دیگر خبرها

  • راهکارهای توسعه کیفی بخش تعاون در اقتصاد ایران چیست؟
  • جهادگران اقتصادی را لَنگ تسهیلات نگذارید
  • سرانجام لایحه حجاب و عفاف چه شد؟
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • تلاش وزارت بهداشت برای افتتاح ۱۰ هزار تخت بیمارستانی جدید در سال ۱۴۰۳
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • برنامه های هند برای توسعه تعاونی ها
  • شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
  • باقری به روسیه سفر می‌کند