Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: در گام دوم انقلاب، نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر اندوخته ها و تجارب پیشین گام های استوارتری را با منطق مقاومت برخواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا فیروزفر، در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت:جمهوری اسلامی منطق مقاومت در برابر حربه تسلیم زور گویان علیه ملت های مظلوم را به گفت و گوی غالب تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حمایت از ملّت های مظلوم و ایستادگی در برابر سلطه و زورگویی مهمترین راهبرد نظام است و از آن عدول نخواهد کرد.

این مسئول با بیان اینکه دهه اول انقلاب اسلامی عبور از چالش های بزرگ با منطق مقاومت در برابر نظام سلطه محقق شد، افزود: نظام اسلامی در این دهه،حسن همجواری و گفت و گوی منطقی با کشورهای جهان پیرامون فی مابین در عرصه سیاسی و معادلات منطقه ای و جهانی را طی می کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان حمایت از مسائلی مانند فلسطین و سوریه و ... را راهبرد جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: این راهبرد رسم سیاست ورزی در جهان را پیاده سازی کرده و ملّت های جهان را بیدار کرده است.

فیروزفر خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب، نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر اندوخته ها و تجارب پیشین گام های استوارتری را با منطق مقاومت برخواهد  داشت.

وی بیان داشت: امروز دوران وادار کردن ملت ها به تسلیم توسط نظام سلطه سپری شده است و تنها راه چنین نظام هایی احترام گذاشتن به حقوق متقابل ملت های دیگر است.

این مسئول با اشاره به اینکه در عرصه داخلی با تکیه بر توانمندی ها و بسترها می توان پیشرفت کرد،تصریح کرد: باید دست نیاز به سوی دیگران را به حداقل ممکن رساند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: جمهوری اسلامی با نوآوری در عرصه های مختلف با رهبری مدبرانه ی ولی امر مسلمین توانسته است چهره ای نوین از مدیریت را به ملت های دیگر معرفی کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است

دریافت 35 MB کد خبر 6087429

دیگر خبرها

  • هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • بیماری‌های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام‌های بهداشتی دنیا
  • بیماری های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام های بهداشتی دنیا
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه وارد محدوده ریلی ایران نشده است
  • راه‌آهن: به‌تازگی قطار تجاری از افغانستان وارد ایران نشده است
  • توقف قطار ترانزیتی افغانستان در ایران تکذیب شد