Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین شکرگزاری ماه مبارک رمضان با حضور تولیت رم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) و جمعی از مسؤولان استانی در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم،مراسم شکرگزاری خدمات  آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در ماه مبارک رمضان و مراسم خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر  امروز(پنجشنبه ۲۳ خرداد)در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم آیت الله سعیدی  تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)  و حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی معاون فرهنگی این آستان مقدس به ایراد سخن پرداختند.

 

تجلیل ازبرخی خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س)، مدیحه سرایی عباس حیدرزاده و قرائت آیات قران کریم توسط یکی از قاریان بین‌المللی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل وهابیت مجلس دانشگاه آزاد اسلامی نیروی انتظامی فارس خبرگزاری شبستان اوقات فراغت جنوب کرمان تشییع شیراز خطبه خوانی ماه رمضان حرم حضرت معصومه س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه‌برنامه شب‌های قدر شبکه دو از حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شبکه دو سیما در لیالی نورانی قدر ویژه برنامه های خود را از ساعت ۲۳ در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) به صورت زنده تقدیم بینندگان این شبکه می‌کند.

در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان سخنرانی و برگزاری مراسم احیا توسط حجت الاسلام و المسلمین رفیعی و قرائت دعای جوشن کبیر با نوای عباس حیدرزاده روانه آنتن این شبکه می‌شود.

شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان، شبکه دو سیما با سخنرانی و برگزاری مراسم احیا توسط آیت الله حسینی خراسانی و دعای جوشن کبیر با نوای حسن شالبافان میزبان مخاطبان خواهد بود.

در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، سخنرانی و برگزاری مراسم احیا توسط آیت‌الله میرباقری و قرائت دعای جوشن کبیر با نوای مهدی سلحشور پخش خواهد شد.

ویژه برنامه لیالی قدر کاری از گروه معارف اسلامی شبکه دو سیماست که شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست سوم ماه رمضان ( ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین) به صورت زنده از حرم حضرت فاطمه معصومه (س) ساعت ۲۳ به مدت ۳ ساعت روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شب‌های قدر، یزد هیات کجا بریم؟
  • مراسم احیای لیالی قدر در آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود
  • جزئیات مراسمات شب‌های قدر در حرم حضرت معصومه(س)
  • مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود
  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه (س)
  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)
  • ویژه‌برنامه شب‌های قدر شبکه دو از حرم حضرت معصومه (س)
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • بزرگترین سفره افطاری در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • اعلام ویژه برنامه‌های مراسم احیای لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)