Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌روابط عمومی آستان‌مقدس شاهچراغ (ع) اعلام کرد این حرم مطهر همواره ملجاء و پناهگاه امن همه مؤمنان بوده و تاکنون در این حرم شاهد هیچ حمله تروریستی نبوده‌ایم.

‌به گزارش ایلنا، روابط عمومی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با انتشار مطلبی در پاسخ به شایعات منتشر شده در فضای مجازی اعلام کرد: "با توجه به خبری که روز چهارشنبه مورخ ٢٢ خرداد ٩٨ به نقل از نایب رئیس محترم کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی منتشر و موجب نگرانی محبان ساحت نورانی امین ولایت حضرت شاهچراغ علیه السلام شده، روابط عمومی و امور بین الملل آستان مقدس ضمن تکذیب خبر فوق و شایعه‌ی حمله‌ی تروریستی خشن به حرم مطهر به اطلاع می‌رساند علی‌رغم آنکه کشور عزیزمان همواره هدف تهدیدات امنیتی عناصر معاند و بدخواهان بوده و هست، به لطف خداوند متعال و عنایات کریمانه ی حضرت، و همچنین تلاش و مجاهدت شبانه روزی و بدون ادعای نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، آستان مقدس تاکنون شاهد هیچ گونه حادثه تروریستی و امنیتی نبوده و آرامش مشهود و ستودنی بر فضای حرم مطهر حاکم، و روند خدمت رسانی و زیارت و توسل زائران و مجاوران گرانقدر در کمال آرامش و نظم برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به فضل الهی حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام، همواره ملجاء و پناهگاه امن دلدادگان خاندان عصمت علیهم صلوات الله در جنوب کشور است. "

"از نخبگان سیاسی و فعالان فضای اجتماعی و رسانه‌ای نیز انتظار می‌رود هنگام بیان نظرات و نحوه‌ی اطلاع رسانی، جانب امنیت خاطر و آرامش قلب محبان اهل بیت علیهم السلام را در اولویت قرار داده و به تقویت خدمتگزاری بهتر، و امنیت و آرامش بیشتر حرم سوم اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی مدد برسانند. "

یکی از نمایندگان مجلس در سخنانی خود اعلام کرده بود که حرم سوم اهل بیت هم در زمانی به عنوان یکی از اهداف حملات تروریستی بود که با شایستگی نیروهای امنیتی و انتظامی، آن توطئه خنثی شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران اسلامی حمله تروریستی روابط عمومی فضای مجازی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا

مدیر اف.بی.آی نسبت به وقوع یک حمله احتمالی تروریستی در خاک این کشور هشدار داده است.

به گزارش ایسنا، کریستوفر رای، مدیر اف.بی.آی گفت، این نهاد به شدت نگران وقوع یک حمله هماهنگ شده احتمالی علیه آمریکاست.

به نقل از شبکه خبری ان.بی.سی، وی توضیح داد چنین حمله‌ای شاید با آنچه در روسیه توسط داعش خراسان رخ داد، شبیه باشد.

حمله به سالن کنسرت کروکوس در مسکو به تاریخ ۲۲ مارس سال جاری میلادی به کشته شدن ۱۴۴ نفر انجامید که مرگبارترین حمله تروریستی در ۲۰ سال گذشته در مسکو بود.

کریستوفر رای پیشتر در مورد افزایش تهدیدات تروریستی ابراز نگرانی کرده بود و در اوایل ماه جاری میلادی به گروهی از مجلس نمایندگان گفته بود که تهدید تروریستی فعلی بالاترین چیزی است که می‌تواند در زندگی حرفه‌ای خود به یاد داشته باشد.

وی افزود: «وقتی به پیشنه‌ام در این شغل نگاه می‌کنم، به سختی می‌توانم به یاد بیاورم که چنین تهدیدهایی علیه امنیت عمومی و امنیت ملی تا به این شدت بوده باشد.»

بر اساس شهادت کریستوفر رای در این گروه، اف.بی.آی ۴۰۰۰ تحقیق مرتبط با تروریستم بین‌المللی در پایان سال مالی ۲۰۲۳ انجام داده است.

مدیر اف.بی.آی به ان.بی.سی گفت که تهدید تروریستی برای آمریکا در پی عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ افزایش یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش/ چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی‌کند؟
  • ببینید | مسعود ده‌نمکی: حاجی گرینوف‌ها جزو مخالفان سر سختم هستند
  • مسعود ده‌نمکی: با آدم‌های مذهبی‌نما مشکل دارم!
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به شایعه میلیاردر شدنش | شما مجید سوزوکی هستید یا حاجی گرینوف؟! | چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی کند؟
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به میلیاردر شدنش | شما مجید سوزوکی هستید یا حاجی گرینوف؟! | چرا ده نمکی دیگر مصاحبه نمی کند؟
  • مسعود ده‌نمکی: حاجی گرینوف‌ها جزو مخالفان سر سختم هستند + فیلم