Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:27:54 GMT

اردبیل| انتظار ۵۸۰ زندانی جرائم مالی برای چشیدن طعم آزادی + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۴۸۲۶۷

اردبیل| انتظار ۵۸۰ زندانی جرائم مالی برای چشیدن طعم آزادی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

این روزها بسیاری از افراد به دلیل مشکلات مالی در زندان به سر می برند و کودکان این مرز و بوم نیز دست به دست هم داده‌اند تا در آزادی زندانیان جرائم عیرعمد اقدامی کرده باشند. ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، این روزها بسیاری از افراد به دلیل مشکلات مالی در زندان به سر می برند و کودکان این مرز و بوم نیز دست به دست هم داده‌اند تا در آزادی زندانیان جرائم عیرعمد قدمی برداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه بسیاری از افراد به خاطر مشکلات مالی و غیرعمد روانه زندان می‌شوند که این امر مشکلات زیادی را به دنبال داشته و سبب نگرانی خانواده‌ها نیز شده است.

مرکز اطلاعات و رسانه‌های افغانستان: شمار زندانیان آزاد شده طالبان به 490 نفر رسیدسمنان| تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به زندانیان آزادشده اعطا می‌شودمرکز اطلاعات و رسانه‌های افغانستان: شمار زندانیان آزاد شده طالبان به 490 نفر رسید

امروز جشن آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور مسئولان و خیران برگزار شد و همگان آمده بودند تا زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کنند.

58 زندانی جرائم مالی غیرعمد در اردبیل آزاد شدند

با کمک خیران، ستاد دیه و مردم 58 زندانی جرائم مالی غیرعمد در اردبیل آزاد شدند و به آغوش خانواده‌هایشان بازگشتد.

امروز خنده بر لبان زندانیان جرائم مالی غیرعمد جاری شد و این زندانیان با دیدن خانواده‌ها و زندانشان خوشحال شدند.

580 زندانی جزائم مالی غیرعمد در انتظار آزادی

یوسف خدادادی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل اظهار داشت: 580 زندانی جرائم مالی غیرعمد در انتظار آزادی هستند و علی رغم کمک خیران ، ستاد دیه و مردم در حال حاضر انتطار می‌رود زمینه آزادی آنان فراهم شود.

وی گفت: امسال جشن گلریزان در 35 منطقه استان برگزار شد  و در این جشن کمک‌های خوبی توسط مسئولان و مردم انجام و زمینه آزاداسزی آنان فراهم شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل بیان کرد: مردم اردبیل و خیران این منطقه همیشه در کارهای خیرخواهانه و کمک به آزادی زندانیان پیشگام بودند و این امر امروز نیز ثابت شد و زمینه آزادی 58 زندانی فراهم شد.

خدادادی تصریح کرد: مبلغ محکومیت این زندانیان 12 میلیارد تومان بود که به تفکیک 3 میلیارد تومان مربوط به گذشت شکات و مابقی نیز به طور تسهیلات و کمک خیران و ستاد دیه فراهم شود.

وی بیان کرد: در حالی که در سالهای گذشته زندانیان محکومان مالی بیش از 200 نفر به دلیل مهریه در زندان به سر می‌بردند افزود: این امر در حال حاضر خوشبخانه به 24 مورد رسیده است.

آری، امروزی زندان اردبیل شاهد ثبت لحظاتی بود که خنده بر لبان زندانیان جرائم مالی غیرعمد جاری شد.

کودکی که با شکستن قلکش با مبلغی ناچیز آمده بود تا زمینه آزادی زندانیان را فراهم کند که نشان از این است که کودکان نیز به نوبه خود یک عمل بزرگ انجام می‌دهند.

انتظار می‌رود با حمایت مسئولان و مردم زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد فراهم شود تا شور و نشاط در بین خانواده‌ها برگردد.

 

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۴۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی

سردار یدالله بوعلی با اشاره به برگزاری پانزدهمین مرحله از پویش «نذر رهایی» در شیراز با بیان اینکه پویش نذر رهایی به‌عنوان یک طرح شاخص در سطح کشور مطرح شده است، گقت: در این مرحله شاهد آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی بوده‌ایم.

او با تصریح اینکه ارزش تقریبی این پرونده‌ها ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که شامل بخشش و گذشت و پرداخت بخشی از مبالغ شده است، افزود: موفقیت این پویش مرهون همکاری دادگستری فارس، اداره‌کل زندان‌ها، ستاد دیه و سازمان بسیج حقوقدانان سپاه فجر در کنار بسیجیان و خیرین نیک‌اندیش استان فارس است.

بوعلی با اشاره به نقش درخشان شورای حل اختلاف و بخصوص حقوقدانان بسیجی در این مرحله از پویش، گفت: فرهنگ‌سازی صلح و سازش در پرونده‌های قضایی یکی از جوانب مهم در نذر رهایی است و سازمان بسیج حقوقدانان فارس در این زمینه با همراهی شورای حل اختلاف عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در مراغه
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر بافقی به آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی